• 0

I am hungry! Wie heeft dat boek van Ruud Hendriks en Patrick de Zeeuw gelezen?

Kwam toevallig een wat ouder artikel tegen over het boek I am hungry van Ruud Hendriks en Patrick de Zeeuw dat begin 2013 uitgekomen is. Dat lijkt me heel erg HL. Is het een aanrader?

 

'Alles aan I'm Hungry ademt het nieuwe ondernemen. Het is een onverhulde ode aan de kleine, innovatieve organisatie.' (Adformatie)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het NRC is wat cryptischer...

 

'Je moet het echt tapijt willen opeten' - NRC Handelsblad

 

Ik heb het niet gelezen dus weinig zinnigs te vertellen, sorry. Misschien koop ik het wel voor iemand die ik ken en lees ik het eerst zelf. :) Ik werk soms wel eens met startups, misschien staat er iets nuttigs in. Iemand anders het gelezen?

Link naar reactie
  • 0

Heb het boek afgelopen zomer gelezen. Het boek op zich heeft voor de juiste doelgroep zeker toegevoegde waarde.

 

De fase van bedrijf(sgroei) waar wij nu inzitten sluit helaas niet aan bij de strategieën uit dit boek.

Met enkele tientallen procenten groei per jaar gaan we t.o.v. onze branche erg hard, maar omdat wij een fysiek product op individueel klantniveau maken is onbeperkte groei niet een twee drie haalbaar. Wij passen dus niet in de doelgroep. Toch het boek uitgelezen, en er ook nog wel nuttige tips uit kunnen halen.

 

Het boek is sterk gericht op (tech)startups, die met een goed idee een enorme boost moeten krijgen om de markt te veroveren. Voor deze doelgroep is het zeker een aanrader.

www.castorinterieur.nl - Meubels op maat

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.