Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anabella
Anabella
Hallo beste lezers, al 2 dagen aan het struinen naar het goede antwoord maar kan mijn situatie niet echt vinden,
Staat deze wel ergens , dan m'n excuses en verwijs me door aub.
Mijn situatie, alleenstaande huisvrouw met kind en 5 huizen allen hypotheekvrij en op eigen naam in bezit van mij,
Bestemd voor de particuliere verhuur welke ik deels zelf regel en deels via een makelaar.
In 1 huis woon ik zelf uiteraard.
Moet ik deze huizen in box 1 of box 3 plaatsen, ik heb geen onderneming maar misschien is dit wel gunstig om te beginnen ?
En waar plaats ik dan de inkomsten van de huur ? Klopt het dat dat onbelastbaar is?
P.s heb 2 boekhouders gevraagd maar 1 zegt box1 ander zegt box3 dus dat schiet lekker op haha!
Hopelijk hier een wijze man die mij op weg kan helpen,
Alvast hartelijk dank.
M.vr. groet. Ana
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/44405-hypotheekvrij-vastgoed/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag