als startende (parttime) ondernemer (eenmanszaak) wordt ik voor het eerst geconfronteerd met de belastingaanslagen voor Verschuldigde Zfw-premie en voor Inkomstenbelasting en premie Volksverzekeringen.
Mijn vraag: hoe boek ik deze uitgaven/kosten in mijn administratie en mag ik ze ten laste van de verlies- en winst rekening boeken ? Of zijn dit kosten waar ik als privé persoon voor op moet draaien ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
biv
biv
Hallo,
als startende (parttime) ondernemer (eenmanszaak) wordt ik voor het eerst geconfronteerd met de belastingaanslagen voor Verschuldigde Zfw-premie en voor Inkomstenbelasting en premie Volksverzekeringen.
Mijn vraag: hoe boek ik deze uitgaven/kosten in mijn administratie en mag ik ze ten laste van de verlies- en winst rekening boeken ? Of zijn dit kosten waar ik als privé persoon voor op moet draaien ?
Alvast bedankt voor jullie advies !
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4457-te-betalen-inkomstenbelasting-en-de-administratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag