vanslooten Geplaatst: 29 januari 2014 vanslooten 4 0 Geplaatst: 29 januari 2014 Nadat ik vanmorgen zo goed geholpen ben nogmaals een dringende vraag. Wij verrichten diensten voor een bedrijf dat gevestigd is op de seycellen eilanden. Dit bedrijf hanteert een aantal dating en chat websites. Wij beantwoorden deze berichten. De factuur die ik aan hun stuur bevat geen btw. Klopt dit? Letterlijk kreeg ik van dit bedrijf namelijk : WIj zijn alleen geen Nederlands bedrijf zoals ik misschien al eerder had gezegd en dat betekent dat je ons geen BTW in rekening kunt brengen. Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 29 januari 2014 Joost Rietveld Moderator 22,6k 79 2288 Geplaatst: 29 januari 2014 Hoewel de cursieve tekst in je bericht niet per se juist is, klopt het in dit geval wel. In feite gelden de regels van de Seychellen. Mogelijk moet je je daar melden bij de fiscus voor de levering van je diensten. Maar dat doet natuurlijk niemand, zo er al BTW geheven wordt op de Seychellen Groet Joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 vanslooten Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur vanslooten 4 0 Geplaatst: 29 januari 2014 Net toch even de belastingtelefoon gebeld en die vertelde me het zelfde. goed om te horen, schrok al :-) Bedankt voor je reactie joost Link naar reactie
vanslooten
vanslooten
Nadat ik vanmorgen zo goed geholpen ben nogmaals een dringende vraag.
Wij verrichten diensten voor een bedrijf dat gevestigd is op de seycellen eilanden.
Dit bedrijf hanteert een aantal dating en chat websites.
Wij beantwoorden deze berichten.
De factuur die ik aan hun stuur bevat geen btw.
Klopt dit?
Letterlijk kreeg ik van dit bedrijf namelijk :
WIj zijn alleen geen Nederlands bedrijf zoals ik misschien al eerder had gezegd en dat betekent dat je ons geen BTW in rekening kunt brengen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag