• 0

Verzendkosten uit Verre Oosten

Hallo allemaal,

 

Ik heb een mode bedrijf en ben al een tijdje opzoek naar een bepaalde style kleding.

Veel contact gehad met Europese groothandels maar helaas heb ik nog steeds niet kunnen vinden wat ik zoek.

 

Nu heb ik via alibaba wel chinezen leveranciers kunnen vinden die de juiste stijl hebben.

Hier komt natuurlijk weer heel veel bij kijken. De prijzen van producten vallen voor mij goedkoper uit dan in NL/EU.

Maar het verzenden, dat is iets waar ik voor vrees omdat kleding al snel veel gaat wegen.

 

Ik heb dit forum bekeken maar er is zoveel informatie dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien.

Invoerrechten + btw dat begrijp ik nu wel, alleen waar ik nou +/- verzendkosten prijzen kan vinden is voor mij een raadsel.

 

Als ik even mag fantaseren:

Voordat ik grote hoeveelheden Nederland in sleep wil ik eerst een kleine verzending doen om de producten te bekijken/voelen.

Maar dit is alleen nodig als bij grotere afname (30 / 50 / 75 kg) de verzendkosten voor mij nog te doen zijn.

 

Weten jullie misschien wat de goedkoopste vervoerders zijn bij deze hoeveelheden?

(Ik kan best een maandje wachten op goederen, dus binnen 4/5 dagen is niet nodig).

 

Hebben jullie nog handige links voor mij of handige topics?

 

Alvast bedankt!

 

 

[titel verduidelijkt - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

De proef zendingen zou ik via een koerier(DHL, Fedex, UPS etc) naar jullie laten versturen.

Vanaf grotere aantallen gaat naast het gewicht ook het volume een rol spelen. Al snel is dan zeevracht de goedkoopste oplossing. Wat in het transport altijd meespeelt, hoe groter de zending hoe relatief lager de transport kosten zijn.

 

Als je wil weten wat de zeevracht kosten zijn neem dan contact op met een expediteur, naast het transport kan deze je ook assisteren bij de douane formaliteiten.

 

 

Maarten Versluis

 

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 82 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.