Beste allemaal,
Mijn baas heeft mij op onderzoek uitgestuurd maar ik kom er niet uit vandaar dat ik jullie hulp inroep!
Het bedrijf bestaat 3 jaar (winkel + webshop) en al 3 jaar maken wij gebruik van geschreven bonnen en een voorraadbeheer op de laptop.
Wij hebben de winkel en webshop voorraad bij elkaar opgeteld en zo staat het dus ook in het voorraadbeheer.
Wij willen geen webshop koppeling maar wij willen wel een werkende kassa!
Waar ik tegen aanloop is dat wij nu al 'nedsoft' voorraadbeheer hebben met vele artikelen die al compleet ingevoerd zijn.
Nedsoft heeft geen kassa koppeling op hun voorraadbeheer (zover ik heb begrepen).
Dit betekend dat ik nu al in 2 systemen producten invoer:
Nedsoft voorraadbeheer en de webshop. Als hier een kassa bijkomt zijn dat 3 systemen.
(Daarnaast moet je producten ook uit scanner als je iets verkoopt uit de winkel. Dat kost tijd met 2 systemen, laat staan 3).
Nu is er door iemand anders hals over de kop een simpele kassa gekocht met een bepaald hoeveelheid PLU'S!
Maar er is niet op gelet dat wij verschillende maten hebben enzovoort.
Ik zat zelf te denken aan een kassa met een voorraadbeheer? Of zoiets? Maar dan kom ik al snel boven de €1000,-
Dat we 1 keer alles opnieuw zouden moeten invoeren in het voorraadbeheer dat aan de kassa is gekoppeld zou geen probleem zijn.
Dan kan bijvoorbeeld nedsoft weg lijkt me?
Wij hebben geen mega budget voor een kassa
Maar ik zou wel willen weten wat jullie mij zouden adviseren,
* Graag onder een budget van €1000.
* We willen van het schrijven van bonnen af en de klant een nette bon mee kunnen geven.
* Iets waardoor het makkelijker en sneller word.
* Fashion gericht > maten.
* Geen webshop koppeling.
Met vriendelijke Groet,
I.