Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ratk
ratk
Beste ondernemers,
Ik ben werkzaam als acc. manager bij een landelijk commercieel dienstverlenend bedrijf in de omgeving van Rotterdam.
Binnen de organisatie hebben we 2 productgroepen, waarvan één de core business is. Hieraan zijn weer sales mensen gebonden die een rayon zijn toegewezen.
Onlangs is bekend geworden dat het bedrijf met totaal 3 regio's gaat werken, waarvan regio Zuid (van Zeeland tot Limburg) onder mijn hoede valt.
Zelf vertegenwoordig ik de 2e productgroep en ben voor de nieuwe regio Zuid Nederland de specialist op dit gebied.
Er is mij gevraagd een plan van aanpak te schrijven, heb al een en ander op papier, maar heeft iemand een basisplan hiervoor?
Het is niet de bedoeling dat ik leidinggevende wordt, maar mijn collega's ga ondersteunen, adviseren, een stukje samenwerking. Dit, omdat zij de 2e productgroep gaan verkopen. Daarnaast zal ik zelf in dit gebied moeten verkopen.
Waar wel de nodige kennis ontbreekt, is de bezoekplanning.
In Zuid Nederland heb ik te maken met 4 regio's, hoe kan ik de week het beste indelen, graag een advies?
Bij voorbaat dank!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag