• 0

goedemorgen-goedemiddag antwoordservice maar dan echt anders

Omschrijving van je concept:

goedemorgen-goedemiddag.nl is een telefoon-antwoordservice zonder call-centre gevoel; geen onzinnige antwoorden, maar een vriendelijke en betrokken telefoniste aan de telefoon. 24 uur per dag 7 dagen per week.

 

Dit is een service zonder abonnementen, inschrijfgelden, verborgen kosten of andere uit-de-tijd verplichtingen; pay-as-you-use (achteraf) voor een duidelijke prijs, 1 euro per gesprek.

 

Wij zijn in staat klanten binnen twee minuten operationeel te hebben, al dan niet met een eigen (lokaal) vast telefoonnummer wat wij direct gratis ter beschikking stellen. Een telefoniste neemt dan op met jouw eigen bedrijfsnaam en beantwoordt je telefoon volgens jouw instructie.

Het is natuurlijk ook mogelijk om na ruggespraak door verbonden te worden.

 

Na ieder gesprek ontvangt de opdrachtgever een mail met daarin de gespreksnotitie en de link om het opgenomen gesprek online terug te luisteren.

 

Onze aandacht is volledig gericht op de kwaliteit en vriendelijkheid van het telefoongesprek. Opdrachtgevers kunnen alle telefoongesprekken dan ook meteen terugluisteren en online beoordelen. Wij vinden het heel belangrijk om zicht te hebben op de kwaliteit, vriendelijkheid en live controle, hiervoor hebben wij zelf een compleet nieuw platform gebouwd.

 

Heldere voorwaarden, maar wel volledig verzekerd en erkend door de ACM/Opta en CBP

 

Je kunt onbeperkt gratis collega’s toevoegen of collega ondernemers aanbrengen en zo je eigen kosten terugverdienen (member-get-member, 10% van de omzet is dan voor jou. Met andere woorden, 10 vrienden aangebracht en jij hebt een gratis antwoordservice.

 

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De eerste zoektocht was een leverancier of een partner vinden voor het aanbieden van deze dienst. Geen enkele leverancier kon ons helpen met de invulling van ons wensenlijstje, niet in Nederland en ook niet (ver) daar buiten. Hiervoor hebben wij zelf, met eigen inhuur over de halve wereld (Zuid & Noord Amerika, Canada, India, Polen en natuurlijk Nederland) dit platform gebouwd.

 

Verder hebben wij ons aan alle landelijke overheidsinstellingen gecommitteerd.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitdaging is duidelijk, wij willen geen bedrijf die afhankelijk is van de grote Corporates, wij willen juist die zzp-er , mkb of webshop bedienen. Snel, eenvoudig een voor een eerlijke prijs (en voorwaarden!) een antwoordservice bieden.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Uniek voor ons zijn:

- geen abonnement of langlopende contracten

- geen inschrijfgeld

- direct inzetbaar

- betalen achteraf

- alleen betalen wat je gebruikt

- wij geven een gratis vast (eigen) telefoonnummer ter beschikking, staat toch beter op je website dan een "06"

- Tell-a-friend, hebben wij niet gezien in deze "markt"

 

Technisch zijn wij zelfs uniek, de directe nummer-uitgifte en de mogelijkheid om alle gesprekken tussen de beller en telefoniste terug te luisteren is uniek. Dit is een bewuste keuze, hiermee is de kwaliteit transparant en onze klanten weten exact wat er besproken is.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Feedback? Kom maar op! Schop maar, graag!

 

Misschien leuk te weten voordat je gaat schoppen (misschien wel om harder te zijn)

 

goedemorgen-goedemiddag.nl is ontstaan uit een eigen ondernemers-gemis. Een geschikt, klantvriendelijke telefoonplatform als dit bestond eerder niet.

 

Uitgangspunten voor de dienstverlening; een vriendelijk en betrokken telefoongesprek. Techniek die de ondernemer helpt om volledig zelf in controle te zijn. Deze uitgangspunten en de vrijheid van geen verborgen verplichtingen maken ons uniek.

 

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Dan begrijpen wij elkaar niet goed. Voor mij is de opname belangrijk om wat klanten zeggen niet om wat je operator zegt, vat je hem?

Als b.v. Een klant zegt aan de operator , ik wil een bezoek aan huis, dan is er geen beroep meer mogelijk op de colportagewet.

 

Ik vat hem!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 2

Ook WHMCS, het systeem ontsluit op verschillende platformen....

 

De basis is de centrale die juist kan praten met die verschillende platformen om te kunnen ontsluiten met gangbare systemen; iets wat dus nog verder helemaal niet bestaat :-)

 

Overigens kan ik jullie vertellen dat ik sinds afgelopen dinsdag de gelukkige ex-eigenaar ben.

GMGM en dochters gaan verder zoals ik opgezet heb. Ik zal ook de komende tijd met 1 oog blijven kijken maar 2 internationale "telecom-boeren" zijn de gelukkige nieuwe eigenaar.

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.