Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Allereerst wil ik zeggen dat ik de inzamelacties op dit moment erg goed vindt voor giro 555.
Maar waar ik me aan stoor is dat nu ineens alles mogelijk is. Vóór de ramp waren al talloze mensen dakloos in de getroffen landen, er is armoede en kinderen leven op straat. Toen hadden we nog niet deze compassie met deze landen.
Niet alleen daar, maar ook in Afrika, Rusland en Zuid Amerika is armoede, tekort aan medicijnen, talloze zwerfkinderen etc. Hier worden geen acties voor gehouden.
Waarom is iedereen nu ineens wel zo behulpzaam? Komt het door de media? Of misschien omdat dit in één keer zoveel slachtoffers maakt? Of heeft het met onze eigen angst en strijd tegen "het water" te maken?
P.s. ik wil mensen niet demotiveren om te storten op 555, maar motiveren om ook buiten rampen om iets met de medemensen te doen.