wie weet me de site te geven?

Aanbevolen berichten

ik wil graag jonge getalenteerde mode ontwerpers benaderen voor mijn plan.....de jonge mode ontwerpers moeten afkomstig zijn van mode academies........hoe kan ik bijvoorbeeld door een forum als deze die ontwerpers snel en krachtig benaderen?........weet iemand een site waar veel jonge getalenteerde modeontwerpers komen?



 

groeten

Link naar reactie

Als je er geen bezwaar tegen hebt dat ze net van de kunstacademie komen zou je de afstudeerexposities kunnen bekijken, daar zie je snel welke je aanspreken en welke niet. Vaak is er een aparte modeshow bij, meestal zijn ze periode jan-feb en mei-juni. Bekendste modeafdelingen van kunstacademies zitten en Arnhem(Fashion Institute Arnhem, Academie voor beeldende kunst en vormgeving Arnhem) en Utrecht (Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, HKU fac. BKV)(streden in voorgaande jaren vaak om de Robijn fashion award). Verder in Rotterdam (Willem de Kooning akademie), Amsterdam (Rietveld academie).

 

Vergeet Belgie niet, Antwerpen en Brussel liggen niet zo ver en bieden ook aardig wat potentieel.

 

Als je werk voor de modeontwerpers hebt kun je ook gewoon een briefje naar het hoofd van de studierichting sturen (ik zou het per post doen) met een a4tje waarop de opdracht omschreven staat. Deze kunnen ze dan ophangen op een prikbord zij de afdeling (dat is vaak het belangrijste communicatiemiddel binnen hogescholen). Misschien zijn het dan wel studenten die reageren, maar die zullen je goed werk leveren voor een schappelijke prijs, ze willen immers graag hun portfolio vullen.

 

Via fora zul je ze niet snel vinden denk ik: de modewereld is klein, mensen kennen elkaar sneller van gezicht dan van internet. Mode-ontwerpers zitten werken liever met stof en naaimachine dan met computers. Succes! :)

Link naar reactie

Ik zou de mode academies aanschrijven met je plan en vraag naar jonge ontwerpers. Zij kunnen het bericht weer doorsturen, op intranet zetten etc. Als het plan aansluit bij het onderwijsprogramma zou er ook een schoolproject van gemaakt kunnen worden denk ik. Ikzelf zit op het Amsterdam Fashion Institute.

 

groetjes

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.