• 0

Bedrijfspand kopen met een hypotheek en het vervolgens verhuren

Beste Allen,

 

Ik was benieuwd of het mogelijk is als consultant in loondienst (31.000 euro per jaar) mogelijk is om een hypotheek te krijgen om een bedrijfspand (verkoopprijs 80.000 euro k.k.) te kopen? Ik dacht eraan om deze dan te verhuren. Is dit mogelijk en zal dit een goede investering zijn?

 

Alvast dank voor jullie reacties!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het incidenteel investeren in onroerend goed lijkt mij geen (innovatief) ondernemerschap. Enfin, dit is een vraag voor je hypotheekadviseur lijkt me.

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Het incidenteel investeren in onroerend goed lijkt mij geen (innovatief) ondernemerschap.

 

Dat is het ook niet. Dat is dan ook de reden waarom ik dit topic op slot doe en binnenkort zal verwijderen.

Mocht dit een serieus plan zijn dan adviseer ik je de kennis in te kopen bij een adviseur die je verder kan helpen (fiscalist, makelaar etc.).

 

Modgroet,

 

Dennis

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 172 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.