Ik wil graag een online programma maken met muziek (denk online workout dvd). Hiervoor zou ik ook graag bekende nummers voor willen gebruiken. Weet iemand hoe het zit met Buma/Stemra, kan ik daar een licentie afnemen die zo'n beetje alle nummers dekt? Of kan ik dan alleen nummers gebruiken van artiesten die aangesloten zijn bij B/S? Of moet ik voor elk nummer een aparte licentie aanvragen? Moet dit altijd via B/S of kan dit ook via een platenmaatschappij bijv.? Hoe hoog kunnen de kosten voor zo'n licentie oplopen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AtelierLouise
AtelierLouise
Hoi allemaal,
Ik wil graag een online programma maken met muziek (denk online workout dvd). Hiervoor zou ik ook graag bekende nummers voor willen gebruiken. Weet iemand hoe het zit met Buma/Stemra, kan ik daar een licentie afnemen die zo'n beetje alle nummers dekt? Of kan ik dan alleen nummers gebruiken van artiesten die aangesloten zijn bij B/S? Of moet ik voor elk nummer een aparte licentie aanvragen? Moet dit altijd via B/S of kan dit ook via een platenmaatschappij bijv.? Hoe hoog kunnen de kosten voor zo'n licentie oplopen?
Alvast bedankt voor je reactie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45970-muziek-gebruiken-in-online-product-buma-stemra/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag