• 0

offertes facturen overeenkomsten etc

Hallo allemaal,

 

Ik ben al geruime tijd bezig met het opstarten van een onderneming. Ik wil hiermee een nieuw product laten produceren in indonesie en vervolgens verkopen aan de verschillende relatiegeschenken bedrijven die Nederland rijk is. Nu is alles inprincipe geregeld en ben er dus aan toegekomen om binnenkort de afnemers op te gaan zoeken en mijn product te slijten. Nu heb ik echter geen ervaring met verkopen en zit dus met een aantal vragen.

 

- Hoe kan ik de verschillende bedrijven het beste benaderen? ( bezoeken, Mailen, het product opsturen en vragen of er interesse naar is)

 

- Waar kan ik voorbeeld offertes vinden?

 

- Hoe gaat het in zijn werk als ik het product verkocht heb ik denk hierbij aan overeenkomsten etc en zijn hier voorbeelden van?

 

Kortom alle info op het gebied van verkoopovereenkomsten.

 

Ik hoop dat iemand mij van de benodigde info kan voorzien

 

Met vriendelijk groet,

 

Gijs

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als ik jou was zou ik lid worden van de www.dezaak.nl. Dit kost niet zoveel per jaar en middels een paswoord kun je allerlei overeenkomsten e.d. downloaden. Tevens kun je onbeperkt bellen naar de zaak met vragen die worden beantwoord door ervaren adviseurs. Volgens mij heeft microsoft.nl ook nog wel het een en ander op de site staan om te downloaden.

 

Om klanten binnen te halen zou ik kleine akties doen, telefoon, direct mail, advertenties en bellen, en opeenvolgend van elkaar en doordacht ( slim en creatief) zodat je kunt kijken wat aanslaat. Op zich als ik jouw verhaal zo lees kun je het ook groter aanpakken en proberen om het produkt bij de groothandel te verkopen dan heb je een hogere omzetsnelheid.

 

Succes

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0

Technisch innovator.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 161 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.