• 0

schoenen produceren

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een betrouwbare schoenenfabriek, die ik de door mij ontworpen schoenen kan produceren. Of dit nu in China, Pakistan, Nederland of Italie bijv. is, dat maakt niet zoveel uit, als de kwaliteit maar goed is. Het gaat om aantallen. Nog geen duizenden, ik ben nog beginnend ondernemer, maar wie weet?

Ik heb me rot gegoogled, maar kan niet zoveel betrouwbaars vinden. Is er iemand die me kan helpen? I

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Hientje,

 

Ik weet niet óf en hoeveel ervaring je eventueel in deze branche hebt maar waarom wil je, net als zovele andere startende ondernemers, met een "eigen lijn" beginnen?

 

Vaak krijg ik soortgelijke vragen van jonge ondernemers die (redelijk) goed kunnen designen, van ondernemen geen kaas hebben gegeten en dan meteen hun eigen modellen willen laten produceren. Ze weten dan nog niet eens óf ze die wel kunnen verkopen, en aan wie of via welke kanalen.

 

Het lijkt me, vooropgezet dat je de schoenenhandel al goed kent en zowel een klantenkring als ook goede afzetkanalen hebt, het verstandigst als je eerst eens zou beginnen met de inkoop / import van schoenen direct vanaf een fabriek. Als dat allemaal goed loopt kun je de betreffende fabriek vragen of ze jouw modellen ook kunnen produceren. Het voordeel hiervan is dat beide partijen elkaar dan goed kennen, weten wat ze aan mekaar hebben en er al een vertrouwen bestaat. Bij alle andere mogelijkheden loop je de meest uiteenlopende risico's

 

Als je geen ervaring hebt maar goed kunt designen, waarom biedt je je designs dan niet aan een fabrikant aan? Natuurlijk dien je die dan wel eerst te beschermen.

 

Succes

 

René

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie
  • 0

Je onderscheiden in een bestaande markt met veel spelers is niet eenvoudig.

Mij lijkt, dat het verkopen van jouw design schoenen tegen een aantrekkelijke prijs (voor jou & de klant) een veel groter probleem is.

Meeliften met een bestaande producent zoals René voorstelt lijkt mij een grotere kans van slagen te hebben.

 

Hans Bertram

Hans Bertram

te vinden op www.PowerFinance.nl voor Excel applicaties en www.BertramBolsius.nl voor trainingen en voordrachten

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een betrouwbare schoenenfabriek, die ik de door mij ontworpen schoenen kan produceren. Of dit nu in China, Pakistan, Nederland of Italie bijv. is, dat maakt niet zoveel uit, als de kwaliteit maar goed is. Het gaat om aantallen. Nog geen duizenden, ik ben nog beginnend ondernemer, maar wie weet?

Ik heb me rot gegoogled, maar kan niet zoveel betrouwbaars vinden. Is er iemand die me kan helpen? I

 

Probeer http://www.findashoefactory.com/search_process.php?category=-1&country=54&type=9&premium_only=1 eens.

Of http://www.britishfootwearassociation.co.uk/index.php/home/made-in-britain/.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.