• 0

Annulering, maar geen creditering

Half april heb ik online een order gedaan bij een van mijn leveranciers. De helft van de order bleek bij controle in hun magazijn niet verkoopbaar te zijn. Op mijn verzoek is de complete order geannuleerd en zou het volledige bedrag, ik had volgens hun voorwaarden vooruit betaald, gecrediteerd worden. Er is inmiddels vele malen gemaild en gebeld door mij, maar de creditering heeft nog niet plaatsgevonden. Bij elk contact dat door hun beantwoord wordt, wordt toegezegd dat het meteen geregeld gaat worden. Echter, de afgelopen 2 weken worden mijn mails niet meer beantwoord en wordt de telefoon niet meer opgenomen. Ik krijg sterk het idee dat ik genegeerd en afgepoeierd word. Wat kan ik nu doen om de leverancier te bewegen tot creditering?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het zou misschien handig zijn als je zou vertellen waar deze leverancier zit. Om wat voor een product gaat het? Als de leverancier in China zit kan ik je zeggen dat het niet onmogelijk is geld terug te krijgen maar wel heeeeeeel erg moeilijk.

 

Of verdere actie de moeite loont hangt af van het bedrag dat je terug moet krijgen. Misschien kun je hier ook wat meer over vertellen.

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.