Een vrij simpele vraag, maar gek genoeg kan ik het antwoord niet vinden op het forum.
Ik ben een webdeveloper en moet soms grafisch werk uitbesteden aan freelancers in het buitenland (soms binnen EU, soms buiten de EU). Vaak betaal ik deze mensen via PayPal.
Sommige partijen leveren helemaal geen factuur. Het enige betaalbewijs dat ik hiervan heb is een PayPal transactie overzicht. Zijn zulke kosten alsnog belastingtechnisch aftrekbaar van je winst? Of gelden hier de standaard minimum factuur eisen: 1. vermelding (mijn) bedrijfsnaam en 2. vermelding (mijn) btw-nummer?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HokVanHandel
HokVanHandel
Een vrij simpele vraag, maar gek genoeg kan ik het antwoord niet vinden op het forum.
Ik ben een webdeveloper en moet soms grafisch werk uitbesteden aan freelancers in het buitenland (soms binnen EU, soms buiten de EU). Vaak betaal ik deze mensen via PayPal.
Sommige partijen leveren helemaal geen factuur. Het enige betaalbewijs dat ik hiervan heb is een PayPal transactie overzicht. Zijn zulke kosten alsnog belastingtechnisch aftrekbaar van je winst? Of gelden hier de standaard minimum factuur eisen: 1. vermelding (mijn) bedrijfsnaam en 2. vermelding (mijn) btw-nummer?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46445-diensten-uit-buitenland-zonder-factuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag