Teuntje Geplaatst: 6 augustus 2014 Teuntje 1 0 Geplaatst: 6 augustus 2014 Goede avond, mijn vrouw en ik willen ( niet bedrijfsmatig) onze bovenverdieping ( geschikt voor 2 personen) onder de noemer B&B zo af en toe gaan verhuren. Nu heb ik heden middag contact gehad met de gemeente en moet nu vergunning aanvragen inzake de Bibob wet, bewijs van goed gedrag ed .Kosten maar liefs € 400,00. Wij gaan helemaal geen alcohol verkopen , is dit niet wat overdreven wat ik nu allemaal moet doen. Men verwijst mij naar de APV 2:28 maar daar staat niets in over B&B exploiteren Het betreft hier tenslotte maar 1 kamer voor 2 personen. Had graag uw menig en/of misschien iemand die mij hierin kan steunen of hoe ik de gemeente kan uitleggen dat zij er naast zitten wat betreft deze vergunning Het bestemmingsplan laat het overigens toe dat er een B&B gestart mag worden. Hoor heel graag van u Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 6 augustus 2014 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 6 augustus 2014 Een kamer verhuren, en zeker als dat niet bedrijfsmatig is, valt helaas niet onder de focus van dit forum Teuntje. Higherlevel.nl is bedoeld voor discussies over innovatie en/of ondernemerschap, dus dit topic valt daarbuiten en gaat om die reden gaat op slot. Ik hoop dat je andere plekken hebt om antwoord op je vragen te vinden. Link naar reactie
Teuntje
Teuntje
Goede avond, mijn vrouw en ik willen ( niet bedrijfsmatig) onze
bovenverdieping ( geschikt voor 2 personen) onder de noemer B&B zo af en toe
gaan verhuren.
Nu heb ik heden middag contact gehad met de gemeente en moet nu vergunning
aanvragen inzake de Bibob wet, bewijs van goed gedrag ed .Kosten maar liefs
€ 400,00.
Wij gaan helemaal geen alcohol verkopen , is dit niet wat overdreven wat ik
nu allemaal moet doen.
Men verwijst mij naar de APV 2:28 maar daar staat niets in over B&B exploiteren
Het betreft hier tenslotte maar 1 kamer voor 2 personen.
Had graag uw menig en/of misschien iemand die mij hierin kan steunen of hoe
ik de gemeente kan uitleggen dat zij er naast zitten wat betreft deze
vergunning
Het bestemmingsplan laat het overigens toe dat er een B&B gestart mag
worden.
Hoor heel graag van u
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag