Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TVDH
TVDH
Beste HL,
Ik bezit sinds 10 jaar een B.V. en mijn partner (inmiddels vrouw) werkt hier sinds een aantal dagen per week mee. OP dit moment gebeurt dit zonder vergoeding. Voornamelijk administratieve zaken worden door haar verricht.
Nu las ik wat op Internet over het 'fiscaal aantrekkelijk' zijn als je deze partner op de loonlijst zou zetten en dat zij wel loon ontvangt, maar dat er geen sociale premies voor betaald hoeven te worden.
Punt ik dat ik niet helemaal helder kan krijgen hoe dit exact in zijn werk gaat...
* wel of geen contract
* wel of geen sociale premies
* minimum / maximum salaris
* hoe aangeven bij IB partner
* verplicht uitbetalen of enkel 'verplichting' opnemen in Balans
* etc.
Ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag