Omschrijving Producten: Marketing- en communicatieadvies, grafisch ontwerp etc.
Doelgroep: MKB
Doelstelling campagne: Meer en kwalitatief beter bezoek op website genereren.
Vraag: Welke branches zijn op dit moment aantrekkelijk om als marketingcommunicatiebureau je op te richten? Waar liggen de kansen en hoe kunnen deze worden benut?
Dus welke branches hebben te maken met 'problemen' en welke hebben behoefte aan ondersteuning? En hoe kun je de doelgroep bereiken?
Het lijkt me een interessant onderwerp om als marketeer over te discussieren. Het is voor velen relevant, denk ik.
Ik zal een voorbeeld geven waar ik aan zit te denken:
Branche:
Zakelijke dienstverlening
Soort bedrijf:
Adviesbureaus voor verzekeringen,hypotheken,belastingen
Probleem binnen branche:
Door toenemende innovatie op het gebied van ICT staat de positie van tussenpersonen onder druk. Klant kan steeds makkelijker zelf informatie vinden en uitvoeren.
Heeft branche behoefte aan ondersteuning:
Door toenemende concurrentie is het noodzakelijk om je goed te positioneren en goed te communiceren met (potentiele) klant.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mvdku
mvdku
Omschrijving bedrijf: Marketingcommunicatiebureau
Omschrijving Producten: Marketing- en communicatieadvies, grafisch ontwerp etc.
Doelgroep: MKB
Doelstelling campagne: Meer en kwalitatief beter bezoek op website genereren.
Vraag: Welke branches zijn op dit moment aantrekkelijk om als marketingcommunicatiebureau je op te richten? Waar liggen de kansen en hoe kunnen deze worden benut?
Dus welke branches hebben te maken met 'problemen' en welke hebben behoefte aan ondersteuning? En hoe kun je de doelgroep bereiken?
Het lijkt me een interessant onderwerp om als marketeer over te discussieren. Het is voor velen relevant, denk ik.
Ik zal een voorbeeld geven waar ik aan zit te denken:
Branche:
Zakelijke dienstverlening
Soort bedrijf:
Adviesbureaus voor verzekeringen,hypotheken,belastingen
Probleem binnen branche:
Door toenemende innovatie op het gebied van ICT staat de positie van tussenpersonen onder druk. Klant kan steeds makkelijker zelf informatie vinden en uitvoeren.
Heeft branche behoefte aan ondersteuning:
Door toenemende concurrentie is het noodzakelijk om je goed te positioneren en goed te communiceren met (potentiele) klant.
Hoe te bereiken:
Banners op relevante websites voor doelgroep.
Ik ben benieuwd welke ideeen jullie hebben!!!
Groeten,
Mark
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4706-toekomst-en-kansen-voor-marketingcommunicatiebureaus/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag