Heel erg bedankt voor je snelle reactie!
Hier volgen de antwoorden op de gestelde vragen:
Het betreft een geheel nieuw soort product.
Het product wordt aangeboden aan producten van diervoer, die het daarna weer verkopen aan consumenten. Het kan ook zijn, wanneer uit onderzoek blijkt dat er veel behoefte is naar het product, dat het bedrijf direct het product aan de consument gaat verkopen. (dus zonder het te leveren aan de producenten.)
Het zal vooral in Europa worden afgezet, tenzij uit onderzoek blijkt dat Azie ook een goede markt kan zijn.
Het nieuwe product heeft een redelijk afgespiegelde doelgroep denk ik, namelijk dierenbezitters. (dit moet nog verder worden gesegmenteerd of niet?) Maar kan online onderzoek op een site voor dierenliefhebbers niet succesvol zijn? Welke voordelen en nadelen kleven hieraan (bijv: representativiteit?)
Is er geen andere mogelijkheid om de behoefte te peilen, zonder buitenlandse marktonderzoeksbureau in te schakelen?
Alvast bedankt
Ik ben benieuwd in hoeverre jullie kennis mij kan helpen.....