Ik ben een zzp’er en geef gitaarlessen. Nu volg ik een naast mijn werkzaamheden als gitaardocent een particulieren (conservatorium) studie Bachelor Of Music aan de Schumann Academie (Utrecht). Ter voorbereiding voor mijn afstuderen speel ik elke week onder begeleiding van een docent in een Jazz Combo aan het VAK (Centrum voor de Kunsten Delft). Ik doe deze opleiding zodat mijn onderneming na het behalen van dit diploma sterker in de markt staat.
Mag ik de inschrijf/lidmaatschap kosten van het Jazz Combo als zakelijke kosten zien voor mijn onderneming?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Caspar B
Caspar B
Beste dames en heren,
Ik ben een zzp’er en geef gitaarlessen. Nu volg ik een naast mijn werkzaamheden als gitaardocent een particulieren (conservatorium) studie Bachelor Of Music aan de Schumann Academie (Utrecht). Ter voorbereiding voor mijn afstuderen speel ik elke week onder begeleiding van een docent in een Jazz Combo aan het VAK (Centrum voor de Kunsten Delft). Ik doe deze opleiding zodat mijn onderneming na het behalen van dit diploma sterker in de markt staat.
Mag ik de inschrijf/lidmaatschap kosten van het Jazz Combo als zakelijke kosten zien voor mijn onderneming?
Met vriendelijke groet,
Caspar
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47642-studiekosten-als-zakelijke-kosten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag