Graag zou ik advies willen van iemand die ervaringsdeskundige is of wat meer juridische achtergrond heeft.

Het betreft een klacht van een klant/ meningsverschil over het afhandelen van een retour.

Graag een persoonlijk bericht wanneer je mij denkt te kunnen helpen.

 

Ik weet niet of het mogelijk is om op deze manier hulp te vragen maar ik vind het niet erg netjes de informatie publiekelijk te plaatsen.

 

Alvast bedankt.

Webshop in accessoires en modemusthaves - http://www.webstash.nl

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47760-retour-klant-wetgeving/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 1

Juridisch is de bewegingsvrijheid die je hebt bij retouren vrij helder.

Er commercieel en bedrijfseconomisch slim mee omgaan is veel lastiger.

 

Stuur me gerust een PB, al vermoed ik dat je de vraag hier ook best openbaar kunt stellen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    9 leden, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.