Jump to content

S. van Kessel

Senior
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  1. Naar mijn weten heeft facebook zelf geen telefonische helpdesk? Ik zie wel dat ik een mail kan sturen via hun veelgestelde vragen e.d. maar uit mijn ervaring moet ik dan dagen wacht op een antwoord.
  2. Het valt mij sinds kort op dat de resultaten (uitgaven) van mijn facebook campagnes via de app hele anders resultaten laten zien dan via de desktop. Ik neem aan dat deze netjes horen te synchroniseren? Voorbeeld: De app geeft aan dat ik gisteren 93 euro heb uitgegeven en de desktop €19. Dit is een groot verschil. Zie ik iets over het hoofd of zit er een bug in de app bijvoorbeeld? Edit: Inmiddels ben ik erachter dat de app de resultaten in spiegelbeeld weergeeft, dus van rechts naar links in dagen, terwijl de data eronder van links naar rechts loopt. Lijkt dus toch een bug te zi
  3. Bedankt JansenmeteenJ, Ik denk dat ik het ook zo aan ga pakken. De rentes gaan nu stijgen en de huizenprijzen worden duurder. Zo voor het einde van het jaar is het super druk, en het is geen standaard procedure in mijn geval. Dus ik hoop toch reacties te ontvangen.. Wie weet :) (we hebben een kavel in optie dus de tijd dringt ook)
  4. Bedankt voor je reactie LiGuido. Het is voor mij juist een bewuste keuze erbij te blijven werken. Ik heb een mooie functie en mis de mensen om mij heen als ik alleen maar vanuit huis werk. Ik zou eerder kiezen voor personeel om de drukte op te vangen. Het is lastig uitleggen omdat ik liever niet de exacte cijfers geef, maar op dit moment kan ongeveer maar 10 % van mijn huidige inkomen mee worden genomen, dit verschil vind ik erg groot. Online lees ik overal dat, zoals ook tijdens de orientatie verteld werd; bij flexwerk wordt het gemiddelde over de afgelopen 3 jaar berekend, ik st
  5. Ongeveer 4 jaar run in nu mijn bedrijfje, hiernaast heb ik altijd gewerkt, momenteel 20u (en daarvoor gestudeerd) de reden hiervoor is dat ik zo in het werkveld blijf en daarnaast vind ik de afwisseling/zekerheid en het contact met collega’s fijn. (ben trouwens 27 jaar) qua inkomen zou dit niet nodig zijn. De omzet verdubbeld ieder jaar, en hiermee ook het bedrijfsresultaat. Echter loop ik nu tegen het volgende aan. Ik ben bezig met het rondkrijgen van een hypotheek, wat erg moeizaam gaat. De situatie: Partner: vast contract (makkelijke berekening, veel zekerheid etc) Mijn situ
  6. Bedankt voor je antwoord! Maar is het niet zo dat je hiermee de hele bezoekers uitsluit? en dus alsnog niet kunt zien waar hij vandaan kwam? Er wordt waarschijnlijk een nieuwe sessie gestart vanaf de betaalpagina. Hoe kan ik erachter komen via waar de bezoeker oorspronkelijk op de website binnen is gekomen? (op die manier kan ik monitoren welke kanalen interessant zijn/welke promoties werken)
  7. In Google Analytics kon ik voorheen bijhouden via welke refferal (site/bron/kanaal) men binnenkomt op de webshop. Zo kon ik fijn bijhouden waar de meeste sales vandaan kwamen. Sinds ik een https protocol op de site heb, gebruikt Google Analytics niet meer de bron/kanaal, maar de laatste pagina voor het afrekenen (in de meeste gevallen de bank zoals betalen.rabobank.nl of bankieren.ideal.ing.nl etc...) Helaas heb ik daar niet zoveel aan.. Weet iemand de oplossing hiervoor?
  8. Ik heb per week nog wat uurtjes over waarin ik graag aan de slag ga als ZZPer. (Marketing, schrijven van artikelen voor blogs, nieuwsbrieven en tijdschriften. Heb een HBO specifieke achtergrond.) Ik heb al een aantal afspraken gepland staan met bedrijven waar ik wellicht wat voor kan betekenen. Nu ben ik het een en ander aan het voorbereiden en vraag ik me af wat een gemiddeld/geschikt uurtarief is als ZZPer in deze branche. Heeft iemand van jullie hier een indicatie/beeld van? Wellicht wat lastig om aan de hand van deze info te bepalen, maar wellicht kunnen jullie tips me toch hel
  9. Voor de inkomstenbelasting heb ik uitstel aangevraagd, er moest namelijk eerst beoordeeld worden of ik als onderneming wordt gezien (opgeven als winst uit onderneming brengt voordelen met zich mee). Dit is het geval. Nu heb ik voor de omzetbelasting mijn inkopen uit Azie die via paypal betaald zijn niet meegenomen, dit gaat om duizenden kleine bedragen waarbij geen btw wordt berekend, dus dat was niet van belang. Echter is dat voor de inkomstenbelasting nu wel goed/noodzakelijk om mee te nemen. Het probleem: Paypal biedt niet de functie om een overzicht te verkrijgen met daarin alle be
  10. Ik ben wat info aan het opzoeken over het leasen van een auto, omdat dit voor ons wellicht wat voordeliger is. Echter vind ik het erg verwarrend en denk ik dat jullie mij wellicht beter (in jip en janneke taal) kunnen uitleggen wat hier allemaal bij komt kijken. Heb namelijk gehoord dat je best wel op de kleine lettertjes moet letten. De situatie: Ik heb een eigen bedrijfje vanuit huis (onderneming bij de belastingdienst) waarvoor ik weinig kilometers hoef te maken. Ik heb een oude auto die wel aan vervanging toe is. Heb plannen om als ZZPer te gaan werken en moet dan wat meer naar klant
  11. Bedankt allemaal! Ik heb een aantal van de tips meegenomen en de hoeveelheid mails is al veel minder geworden. Helaas begrijp ik niet alles wat hier gezegd wordt maar voor mij is het belangrijkste dat het nu grotendeels opgelost is :)
  12. Dat klopt, dat is mijn vriend (programmeur). Hij heeft een VPS, heeft niet veel verstand van mailbeveiligingen etc. Hij zit nu ook met zijn handen in het haar. ??? ;) Bedankt voor alle reacties, dat wordt gewaardeerd.
  13. Bedankt voor je reactie. Erg vervelend inderdaad. Is zoiets te voorkomen of op te lossen? Heb het eerder nog nooit meegemaakt en vind het ook vreemd dat zoiets kan. Ik heb geen IT-er oid, misschien is er hier iemand aanwezig met de benodigde kennis?
  14. Hopelijk post ik dit onder het goede onderwerp. Sinds een uurtje ontvang ik duizenden mails. (honderden per minuut) met mail delivery failure etc. het lijkt erop dat mijn e-mailadres gebruikt wordt om spam mee te versturen. (ik wist niet dat dit kon) Kan iemand mij helpen? of is dit uberhaubt te voorkomen? Is het schadelijk voor het bedrijf of mijn klanten? Stressvol.. Bedankt!
  15. Bedankt! Klanten hebben bij een aantal producten een beoordeling ingevuld die je kunt vinden op de productpagina. Voorheen stond dit ook op home/categorie pagina (aan de hand van sterren) maar dit vond ik wat rommelig ogen. Of bedoel je reviews over de site in het algemeen? zoals tevredenheid service e.d. Ik twijfel inderdaad ook over de adsense, momenteel bekostig ik met het inkomen af en toe een adwordscampagne maar het voegt inderdaad niet veel toe verder.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept