Guiness record online boek schrijven afgewezen

Aanbevolen berichten

 

Ik had bij het guiness book of world records een plan ingedient om binnen 24 uur een boek te schrijven bestaande uit 1000 pagina's: "Een boek geschreven door en over minimaal 100 ondernemers. Het zou gemaakt worden op mijn website waar je met meer dan 100 man tegelijk aan een boek kunt werken.

 

Idee was om iedere ondernemer uit mijn netwerk een verhaaltje te laten schrijven over de meest bijzondere en de meest vervelendste momenten in hun leven.

 

Helaas is het idee afgewezen, ze zouden het niet goed kunnen monitoren en controleren. Jammer, maar ...waarom zouden we het niet als nog doen:-)

 

Boek zal online als pdf worden verkocht en mischien wel concreet uitgegeven ook. Omzet gaat naar een nog nader te bepalen goed doel.

Ondernemer mag zijn produkten en merknamen noemen, doch moet wel inhoudelijk een verhaal blijven.

 

Leuk of niet?

 

Wie wil mee doen, meld zich maar aan op www.moreresults.nl, waar ik het boek online heb staan.

 

 

Perry

 

 

Link naar reactie

Ik wil de applicatie om een online boek te schrijven ook wel op higherlevel.nl zetten!

 

Een boek lijkt me leuker dan een BLOG, een BLOG is publiek, een boek kun je in een groep af maken om het vervolgens te koop te zetten.

 

We moeten wel eerst een boek bedenken waar straks echt markt voor is.

 

Wat voor titel van een boek zou nou aantrekkingskracht hebben?

 

"Goudkoorts"

"De failliete ondernemer "Wat ging er mis!

"Snel schakelen".

"Ondernemersbloed!, kruipt waar het niet gaan kan"

 

Perry

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Ik wil de applicatie om een online boek te schrijven ook wel op higherlevel.nl zetten!

 

De applicatie die je noemt is een wiki, of wat moet ik me daarbij voorstellen?

 

Ik vind het idee erg leuk, dus als je een concreet plan hebt is daar binnen HL vast wel ruimte voor! Overigens is er al een weblog (afgesplitst van Higherlevel.nl), hier te vinden. Als je daaraan wilt deelnemen kun je je richten tot Dennis (zrski), die doet de aanmeldingen :)

Link naar reactie

<

 

Een soort wiki, er zijn een paar mogelijkheden. Op mijn website heb ik al een boek aangemaakt, moet nog een titel krijgen:-) en een wat begeleidend schrijven uiteraard, maar goed eerst eens even aftasten wat we wille, lijkt mij ook wel leuk. Misschein kunnen we erz zelfs een spanend boek van maken. Een soort virtuele onderneming die opgezet wordt en te maken krijgt met allerlei virtuele netwerken die waarna face to face ontmoetingen nog spanennder worden. Of uiteraard gewoon een reality boek. Verhalen over het geen een ondernemer heeft beleeft.

 

 

 

 

www.moreresults.nl

Perry

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.