Aanbevolen berichten

ik heb 1 vraag en 1 voorstel.

vraag: is het mogelijk een pagina te maken met daarop alle quotes die je willekeurig op de pagina zie? ik vind ze erg leuk en zou ze graag eens allemaal willen lezen.

voorstel: misschien leuk een topic te maken waarin men quotes of moppen die met het ondernemerschap te maken hebben, kunnen posten?

ik ken bv 'n paar leuke loesje uitspraken die hier wel bij passen:

"een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan"

"ik besloot dat ik alles kon"

'n andere anekdote die ik ken en wel grappig vind, is dat concurrenten weleens tegen elkaar zeggen 'ik wens je veel werknemers toe'. ze bedoelen daar stiekem veel problemen en gedoe mee, want ja, het gaat niet altijd probleemloos.

ook 'n leuke is 'mijn doel is 10.000,- per maand aan belasting te betalen'. men denkt dan wel van 'huh, wie wilt nou veel belasting betalen?'. maar ja, als je zoveel belasting moet betalen verdien je wel heeeeel goed. ;) dus is het wel 'n leuke doel. ;)

nou ik ben benieuwd. :)

"Misschien een leuk idee hierbij uitspraken van klanten, ik denk dat iedereen daarin wel iets grappigs heeft meegemaakt. "

Nou ik weet 1 ding, daar ga ik niet aan meedoen. We hebben toch ook zo'n topic gehad; "wie let er op wat hij schrijft op internet", nou dat houd ik dus wel in mijn achterhoofd. Tenslotte is Higherlevel goed via zoekmachines te bereiken en ik zit er niet op te wachten dat er dan te zien is dat ik uitspraken van klanten ga oplepelen ;)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Wat one liners betreft een four pages discusion uit de oude doos van higherlevel.nl.

En ... een externe link naar spreuk van de week

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar