Ik heb voor een klant iets gekocht en dit vanuit privé betaald en de factuur staat nota bene ook nog op naam van mijn bedrijf. Ik denk dat ik het op deze manier moet verwerken: vanuit privé een declaratie "sturen" naar mijn eigen bedrijf; deze declaratie vanaf de zakelijke rekening naar privé betalen (inclusief de BTW) en de declaratie als factuur inboeken; zelf de BTW aftrekken; op de factuur voor de klant een regel opnemen: voorgeschoten kosten (exclusief de BTW). Gaat dit zo goed of denk ik nu totaal verkeerd?

 

Bedankt voor het meedenken!

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    2 leden, 65 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.