• 0

bijeenkomst over marketing en commercie van technologische producten

Als er interesse is wil ik een met een groepje jonge ondernemers een aantal bijeenkomsten organiseren om over de marketing en commercie van technologische complexe producten in btob marketen te overleggen. Door ervaring uit te wisselen, van elkaar te leren, samen met enkele oude rotten uit het vak, kom je een paar stappen verder: namelijk geld verdienen met je product of dienst

stuur een seen email als je interesse hebt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als er interesse is wil ik een met een groepje jonge ondernemers een aantal bijeenkomsten organiseren om over de marketing en commercie van technologische complexe producten in btob marketen te overleggen. Door ervaring uit te wisselen, van elkaar te leren, samen met enkele oude rotten uit het vak, kom je een paar stappen verder: namelijk geld verdienen met je product of dienst

stuur een seen email als je interesse hebt.

 

Beste Jan,

 

In principe is dit één van de zaken die we misschien in de toekomst vanuit HogherLevel gaan doen.

Het hangt een beetje er vanaf of andere forumleden dit ook willen.

E.e.a. wordt a.s. vrijdag besproken tijdens de InnovatieSquad meeting in Breukelen.

Link naar reactie
  • 0

Dag mensen,

 

Ik ben een jonge ondernemer die het een erg goed initiatief vind om bijeenkomsten over marketing en commercie van technologische producten te organiseren. Ik loop namelijk en met mij velene denk ik tegen ene aantal problemen aan met betrekking toy het verkopen van onder andere software en andere automatiseringsmiddelen. Dieze midelen zijn vrij complex en ben op zoek naar de juiste positioneringen van deze producten en de beste methoden te vinden om deze producten te presenteren en of verkopen.

 

groeten

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.