Ik heb een vraag je m.b.t. de verliesverrekening. Ik heb begrepen dat e belastingdienst dit automatisch toepast. Nu zit ik met het volgende o.b.v. de aangifte 2014.
Mijn verlies Na toepassing (zelfstandigenaftrek startersaftrek etc.) is ruim € 10.000
na verrekening van mijn persoonsgebonden aftrek woning en alimentatie heb ik een negatief (verzamel)inkomen box 1 van ruim € 20.000.
Welk van de 2 bedragen gebruikt de belastingdienst voor de verliesverrekening?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jvanroes
jvanroes
Hallo
Ik heb een vraag je m.b.t. de verliesverrekening. Ik heb begrepen dat e belastingdienst dit automatisch toepast. Nu zit ik met het volgende o.b.v. de aangifte 2014.
Mijn verlies Na toepassing (zelfstandigenaftrek startersaftrek etc.) is ruim € 10.000
na verrekening van mijn persoonsgebonden aftrek woning en alimentatie heb ik een negatief (verzamel)inkomen box 1 van ruim € 20.000.
Welk van de 2 bedragen gebruikt de belastingdienst voor de verliesverrekening?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49163-uitgangspunt-verliesverrekening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag