ik zit met een leuk idee in mijn hoofd,alleen zoek ik nu al behoorlijk lang op internet en ik vind geen enkele optie om er als pc-nerd mee te kunnen starten.

momenteel heb ik al een webshop,die 'klein' is,maar naar mijn idee goed loopt en nog steeds maandelijks groeit,dus dit lukte me zonder pc kennis(met zo'n webshop softwarepack)

nu had ik nog een ander leuk idee,nl een soort advertentiesite voor een heel specifiek iets waar klanten inloggen en hun ding(onder betaling) aan kunnen bieden,en particulieren dan via de site een overzicht hebben van de verschillende bedrijven die hun dingen aanbieden.

(mijn functie is dat de site promoten zodat deze veel bezoekers krijgt)

alleen heb ik er totaal geen idee van hoe ik eraan kan beginnen zonder enkele 1000 euro's kwijt te zijn om een heel specifieke site als deze te laten maken(want het is nu niet iets die grote bedragen zal gaan opbrengen).

ik lees dingen over scripts e.d.,maar eerlijk,geen flauw idee wat ik daar mee moet gaan aanvangen of wat dit inhoud.

dus bij deze de vraag,iemand enig idee of en hoe dit mogelijk is zonder veel pc kennis?

alvast bedankt!

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49697-mogelijk-zonder-veel-pc-kennis/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Dus je vraagt ons hoe jij, zonder enige kennis van zaken en zonder de bereidheid om geld uit te geven, iets kunt gaan doen waarvan jezelf zegt dat je er geen verstand van hebt?

Het antwoord op jouw vraag is eigenlijk heel simpel: niet

Als je zelf niet weet hoe je een website moet bouwen die de functionaliteit bezit die jij voor ogen hebt, dan zul je iemand anders dat moeten laten bouwen. En dat kost geld, meer dan enkele duizenden euro's. Kun je het zelf dus niet, en heb je ook geen budget om het iemand anders te laten doen, dan blijft het een idee.

Dus wat Fvddungen al aangaf is een prima advies, ga zelf eens aan de slag en kijk hoever je komt. Succes!

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

• 0

Wat voor antwoord verwacht je dan? Je hebt geen budget om de site voor je te laten maken. Bestaande software voldoet ook niet. Dus dan zul je zelf iets in elkaar moeten programmeren. Programmeren kun je (nog) niet, dus dat zul je moeten leren. Daarvoor zijn meer dan genoeg tutorials over te vinden op het grote internet. Maar zoals ik al zeg, als je het niet probeert zul je ook niet weten of het je lukt. Sommige mensen hebben dat website bouwen zo onder de knie, anderen zullen het nooit leren. Dat verschilt van persoon tot persoon. Overigens andere optie is om eens te gaan lobbyen in vrienden/kennissenkring naar iemand, die wel weet hoe je websites in elkaar kunt sleutelen.

Zelfstandige loonslaaf

• 0

Beste Tengeltje11,

Alle begin is moeilijk, zeker een website of webshop maken als je daar geen of weinig kennis van hebt en geen centen om die kennis in te kopen.

Je zou je eens kunnen gaan orienteren op en bekwamen in wordpress (wordpress.com wordpress.org) om jouw plannen te kunnen verwezenlijken. Daar vind je ook antwoorden op mogelijke bijkomende technische vragen.

Omdat Higherlevel.nl niet voor dit soort vragen bedoeld is zet ik hier ook een slot op.

Succes!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar