• 0

Graag uw kritische blik over onze nieuwe webdesign service!

Omschrijving van je concept:

Templato is een template based webdesign bedrijf. (Vandaar de naam Templato) Een klant kiest een design uit en het design passen wij als volgt volledig aan naar zijn of haar wensen.

Wij hebben een online database gemaakt met daarin honderden website designs. Er kan hieruit worden gekozen maar als er geen geschikt ontwerp tussen zit zullen er door middel van een offerte nog een aantal ontwerpen worden voorgesteld.

Nadat er een ontwerp is uitgekozen krijgt de klant toegang tot onze digitale bouwplaats waar de bouw van de website gevolgd kan worden en de klant in direct contact met de ontwerper staat. Hierdoor kan een klant vanaf dag 1 het bouwproces volgen en indien gewenst bijsturen.

Het basis pakket bestaat uit: 10 pagina’s , 1 jaar lang webhosting , 1 .nl domeinnaam en een website ontwerp voor 299 euro inclusief BTW.

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ons team bestaat uit meerdere afgestuurde studenten die allemaal stage hebben gelopen bij ict/webdesign bedrijven en in totaal hebben we al dertigtal websites opgeleverd (buiten templato).

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij willen een volledig transparante webdesign service realiseren door het” what you see is what you get principe”.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De totstandkoming van een website is een onzekere periode voor de opdrachtgever. Deze periode van opdracht tot oplevering is een spannende tijd omdat u het ontwikkelingsproces niet kunt bijwonen. Sommige ontwerpers bouwen precies wat u wilt maar andere ontwerpers gaan een heel ander pad op. Dat is de reden dat wij hebben gekozen voor het gebruik van webdesign templates. De klant heeft vooraf een goed idee hoe de website eruit gaat zien en een template is een goede stabiele basis om op te bouwen. Daarom hebben wij ook live designs online staan zodat er een realistisch beeld ontstaat van de toekomstige website.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat vindt u van het ontwerp van www.templato.nl?

Wat vindt van de uitstraling van de website? (krijgt u tijdens het bezoek het gevoel dat wij weten waar we het over hebben) (stralen we ervaring uit)

Veel ontwerpen zijn in het engels, is dat vervelend?

Wat vindt u van de prijzen? (van de website pakketten)

Wat vindt u van de ontwerpen die wij aanbieden?

Is het proces duidelijk?

 

En alle andere op & aanmerkingen zijn welkom.

 

mod-edit: titeltypo aangepast

 

 

 

 

 

 

 

[ signature verwijderd in verband met misbruik voor SEO doeleinden ]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Het scrollen gaat inderdaad raar. Lijkt aan het menu te liggen. Ik snap het ook niet. Als je een top menu wilt die gewoon zich gedraagt als 'position:fixed; top:0px;' waarom dan allerlei javascript om dit te emuleren waardoor de website raar gaat scrollen? Lijkt me gewoon css simpeler en veel beter cross browser compatible

 

Daarbij naar aanleiding van het gediscussieer met Peter, ben ik zelf ook nog eens gaan kijken naar de website. Ik moet zeggen, dat ik eigenlijk wel begrijp waar hij op doelt. De manier waarop het nu aangegeven wordt, zowel in deze forum post als op de website zelf. Wordt de indruk gewekt dat het jullie eigen ontwerpen zijn. Als het geen eigen ontwerpen zijn, zou het inderdaad wel netjes zijn om dat duidelijker aan te geven. Of de ontwerpen gratis zijn of niet, is in die discussie natuurlijk volstrekt niet relevant. Het blijven andermans ontwerpen, waarbij nu de suggestie gewekt wordt, dat ze van jullie zelf zijn.

Link naar reactie
  • 0

Lijkt me ook verstandig om je teksten even langs te lopen...

 

Transparante webdesign

 

Uw website is tegenwoordig vaak de enige vorm van communicatie met uw klanten. Wij zorgen ervoor dat u een verpletterende indruk achterlaat.

De totstandkoming van een website is een onzekere periode voor de opdrachtgever. Deze periode van opdracht tot oplevering is een spannende tijd , omdat u het ontwikkelingsproces niet kunt bijwonen. Bij Templato maken wij gebruiken van een andere methode. Wij opereren vanuit een What you see is what you get principe! U kiest vandaag uit 1 van onze professioneleen zoekmachine[spatie weg, is een woord] vriendelijke designs en wij zullen direct overgaan tot het plaatsen van uw afbeeldingen teksten en huisstijl.

 

Bij Templato kunt u de bouw van uw website realtime volgen via de digitale bouwplaats en staat u in rechtstreeks contact met uw webdesigner.

U krijgt totale totaal inzicht en (volledige?) controle tijdens de bouw van uw website!

 

even snel de eerste alinea gescanned en er vielen er al een paar op

 

Tekst-connect: Het CSM dat doet wat u wilt.
Link naar reactie
  • 0

Het opbouwen van de pagina's verloopt inderdaad wat schokkerig. Lijkt een beetje op een probleem bij de eerste keer laden van de pagina.

Ik raad je aan naar je KVK inschrijving te kijken. De omschrijving: 'Detailhandel via postorder en internet in vrijetijdsartikelen' in relatie tot ICT services en daarbij de Templato activiteiten lijkt mij op zijn minst merkwaardig overkomen.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0
Wat vindt u van het ontwerp van www.templato.nl?

Wat vindt van de uitstraling van de website? (krijgt u tijdens het bezoek het gevoel dat wij weten waar we het over hebben) (stralen we ervaring uit)

Veel ontwerpen zijn in het engels, is dat vervelend?

Wat vindt u van de prijzen? (van de website pakketten)

Wat vindt u van de ontwerpen die wij aanbieden?

Is het proces duidelijk?

 

Het ontwerp vind ik erg simpel, dit hoeft niet per definitie negatief te zijn, maar deze website was in elk geval zo gemaakt. Het logo met slogan vind ik het sierlettertype niet echt geschikt voor deze dienst, te onduidelijk. De werkwijzepagina oogt te vol met tekst, te veel en te kort op elkaar. Leest niet lekker en overzichtelijk.

 

Ik mis een blog waarin je je kennis over webdesign kan delen (vertrouwen) ,ik mis échte referenties, die teksten waarin een klant wat verteld hoe goed je wel niet bent geloof ik nooit zo. Als er een 30 sites gemaakt zijn, laat die zien op jouw site! Dat is wat de klant wil, laat duidelijk zijn dat de templates waaruit men kan kiezen nog zijn aan te passen naar wens, men kan een ontwerp kiezen maar aanpassingen of extra's zullen er altijd zijn.

 

De teksten moeten goed onder de loep worden genomen, sommige zinnen lezen niet prettig, of zijn gewoon fout. Zoals "alles wat uw nodig heeft voor uw grote bedrijf" leest niet lekker.

Allemaal lees meer buttons, maar onderaan opeens een read more, deze stond zeker nog in de template die jezelf gekozen hebt?

 

Mis je nog wat ervaring?

Link naar reactie
  • 0

Yes alle teksten die gaan nog doorlopen worden door iemand die veel beter in spelling en grammatica is. Het probleem met het scrollen snap ik nog niet. Op mijn pc werkt het in ieder geval heel soepel. Daar zal nog extra naar gekeken moeten worden.

 

Bedankt voor uw reactie

 

 

 

 

 

 

[ signature verwijderd in verband met misbruik voor SEO doeleinden ]

Link naar reactie
  • 0

Of los het simpeler op en gebruik gewoon CSS voor dingen waar je nu jquery voor gebruikt. Komt de laadtijd van de website ten goede en is meer cross browser compatible.

 

Als ik het goed zie, heb je nu een compleet .js bestand om het menu in feite gewoon zich te laten gedragen als 'position:fixed; top:0px;'? Ik heb niet alle broncode door zitten spitten, dus weet het niet zeker, maar klopt het dat o.a. js/jquery.ui.totop.js daarvoor dient? De jquery oplossing is dan duidelijk nog buggy ook, omdat het scrollen van de website erdoor beïnvloed raakt. Tijdens scrollen verspringt de inhoud op bepaalde punten op de pagina. Met name op de 'kies uw ontwerp' pagina gedraagt het top menu zich erg vreemd...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.