Ga naar inhoud

hoe effectief is seo eigenlijk

Geplaatst:

dffggsd

Vandaag ben ik begonnen aan een update voor onze webshop. De volgende punten ben ik mee bezig:

 

 

[*]Alle URL's worden herschreven

[*]Oude URL's netjes met 301 redirects doorgestuurd

[*]Title tags worden ingekort en relevanter gemaakt aan de pagina zelf in plaats van de website geheel

[*]Komt een nieuwe complete XML sitemap voor Google (vreemd genoeg heb ik nu helemaal geen Sitemap).

 

Heeft iemand ervaring met dit soort wijzigingen? Waar ik vooral benieuwd naar ben, als je dus de website met dit soort wijzigingen zoekmachine vriendelijker maakt. Heeft dit dan echt zoveel invloed?

 

Ik ben er vandaag de hele dag mee bezig geweest en verwacht morgen ook nog nodig te hebben hiervoor. Moet ten slotte op elke plek op de website de links herschrijven, in product feeds, nieuwsbrieven, etc. Al met al zitten best veel uren in. Vandaar dat ik benieuwd ben of dit eigenlijk wel zo nuttig is.

Featured Replies

Geplaatst:

jochem8

En je weet dat Google tegenwoordig ook de snelheid van je site als parameter voor je ranking kan gebruiken?

 

Google’s John Mueller: page speed might not be a ranking factor anymore

 

In a Google+ Webmaster Hangout, Google’s John Mueller indicated that page speed might not be a ranking factor anymore:

 

“I don’t know how much of that [the speed of a page] is still used at the moment. So we do say we have a small factor in there for pages that are really slow to load where we take that into account. But I don’t know how much that’s actually still actually still a problem in ranking.”

 

En wat daar van waar is moeten we maar zelf uitzoeken. Als het geen ranking factor meer zou zijn, dan is het in elk geval wel iets om rekening mee te houden voor de bezoekers van je website.

  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Henk-Jan de Meer

Seo is nog steeds effectief, maar het wordt moeilijker door een groter aanbod. Dus zul je moeten zoeken naar zoektermen die veel gebruikt worden door zoekenden en weinig gebruikt worden door concurrenten. En dan is het een kwestie van op een goede manier in teksten en op andere manieren in de website te verwerken. Het is niet iets waar je van vandaag op morgen mee scoort, maar met wat geduld loont het zeker.

De aandacht trekken van potentiële klanten door het schrijven van een goed verhaal. Uw verhaal! | De Digitale Herrieschopper | www.digitaleherrieschopper.nl Tekstschrijver Utrecht |

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.