Jump to content

Henk-Jan de Meer

Senior
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    36-40
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
    innovatief ondernemen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    www.iondernemer.nl

Company info

Vision

  • I'm looking for people who
    naar het volgende niveau willen.
  • My opinion about entrepeneurship
    Ondernemen is continu leren, veranderen en groeien!
  • My opinion about innovation
    Weet zeker dat het een verbetering is voor de wereld, en niet alleen voor jezelf.
  1. Los van bovenstaande punten van @Rik · waar ik het wel mee eens ben, je vergat nog copyright, disclaimer en privacybeleid, vind ik het "over ons" verhaal niet erg sterk. Wie ben je nu eigenlijk? Bovendien een webshop met 2 producten vind ik geen webshop. En waarom deze producten nu een hype zijn, dat is mij een raadsel. Nederlanders zijn kijkers, kijkers, kijkers voordat ze kopers worden. Die gaan echt niet zomaar iets kopen omdat Jan en alleman het koopt. Nou ja, de gekke Henkies onder ons misschien gaan misschien wel met de hype mee. ;) Ik raad aan om de kijkers te
  2. until
    Wil je ervaren hoe een groep Utrechtse ondernemers enthousiast aan de slag gaat met zakelijk netwerken? Kom dan eens een digitale kop koffie doen bij BNI Penelope! We ontmoeten elkaar elke dinsdag van 7.00 uur - 8.30 uur online via een videoverbinding. De online meetings zijn gratis te bezoeken! Aanmelden kan via https://forms.gle/XeAMFdLMGBbusXoh9. De eerstvolgende bijeenkomst is dinsdag 12 mei en wil je nu al weten wat we zoal doen? Bekijk of volg BNI Penelope dan via https://twitter.com/bnipenelope, https://www.linkedin.com/company/bni-penelope/ of https://www.facebook
  3. Event Title: BNI Penelope - elke dinsdagochtend Event Author: Henk-Jan de Meer Calendar: Agenda Event Date: 12-05-20 06:55 to 12-05-20 08:30 Wil je ervaren hoe een groep Utrechtse ondernemers enthousiast aan de slag gaat met zakelijk netwerken? Kom dan eens een digitale kop koffie doen bij BNI Penelope! We ontmoeten elkaar elke dinsdag van 7.00 uur - 8.30 uur online via een videoverbinding. De online meetings zijn gratis te bezoeken! Aanmelden kan via https://forms.gle/XeAMFdLMGBbusXoh9. De eerstvolgende bijeenkomst is dinsdag 12 mei en wil je nu al weten wat we
  4. Klopt! Ben ik helemaal met je eens. Verschillende ondernemers laten hier ook nog wel wat kansen liggen, vermoed ik. Zeker die ondernemers die al even bezig zijn, want die hebben een bestand van (oud-)klanten met de nodige contactgegevens. Wanneer ze dat bestand weer eens afstoffen en daar mee aan de slag gaan, dan ontstaan er weer nieuwe mogelijkheden. Ik zal daar van de week een blog over gaan schrijven en die begin mei via mijn nieuwsbrief verspreiden, als reminder aan ondernemers. Hopelijk helpt hen dat!
  5. De opdrachten druppelen wat door, persberichten nemen zelfs iets toe. Maar enkele offertes van grotere opdrachten zoals websiteteksten zijn even on hold gezet door bedrijven, omdat ze niet weten wat de toekomst brengt (en of ze dan nog bestaan). Dus ik ben naast de opdrachten die wel doorgaan nu vooral bezig met zaken waar ik eerst niet aan toe kwam. En vooral bezig met netwerken via https://twitter.com/bnipenelope waarvoor ik tevens net ben begonnen de social media een boost te geven. Wil iemand een keer online mee doen, je bent van harte welkom.
  6. Ja, en nee. Het klopt wat je zegt. Men krijgt interesse door door wat men ziet op de website. In mijn geval bijvoorbeeld de eerder geschreven en gepubliceerde blogs die in mijn nieuwsbrief verschijnen. In dat opzicht is het aanmeldformulier een middel, en eventueel een extra aansporing. Maar klopt, het is de ervaring die de doorslag geeft. Nee, in de zin van eerdere nieuwsbrieven of voorbeelden van nieuwsbrieven, want die staan niet op de website. Die worden immers per mail verzonden. Oveigens kan dit wel een ja zijn, mocht iemand mijn nieuwsbrief doorgestuurd hebben
  7. @Highio, tsja, ik moet ook nog wat klussen afronden. En aangezien het herfstvakantie is, wilde mijn neefje graag naar de dierentuin. Dus tsja, prioriteiten stellen. :) Zeker als het weer zo mooi was als gisteren. Dan zijn er momenten waarop ook ik even offline ben, want er is meer in het leven. Ik neem alle opmerkingen zeker mee. Een A/B test ga ik zeker inrichten. Opvallend vind ik wel dat mensen hier noemen voorbeelden van eerdere nieuwsbrieven te willen zien voor hun besluit zich aan te melden. Dat zie ik zelf zelden tot niet bij anderen die een nieuwsbrief aanbieden.
  8. Bedankt voor alle reacties. Vanwaar de reCaptha? Hierom: https://mailchimp.com/help/about-fake-signups/ Doel van spammers is inderdaad anders. Doel van het aanmeldformulier is inderdaad mensen te prikkelen om zich te abonneren.
  9. Ik werk zelf met feedbackcompany, maar verspreid mijn reviews wel op verschillende plekken. Op LinkedIn kun je aanbevelingen vragen van mensen uit je netwerk, en op de Google bedrijfspagina kunnen klanten je ook beoordelen. Google je eigen bedrijfsnaam maar eens en dan zie je de kolom met de link naar de reviews wel. Ohja, en op de facebookpagina kunnen mensen natuurlijk ook beoordelingen achterlaten. Wat het beste werkt? Ik vind zelf dat de feedbackcompany de meest uitgebreide mogelijkheden voor reviews biedt. Je kunt er meer mee dan met de gratis varianten, maar het is natuurlijk m
  10. Redacties zijn nu al op zoek naar extra verhalen van ondernemers, want de nieuwsagenda’s raken steeds leger richting de zomer. De journalistieke komkommertijd komt er aan en dat betekent een periode waarin de kans op publiciteit 2x zo groot is als normaal. 'Wil je als ondernemer free publicity, regel dan nu al een goed geschreven persbericht. Dan kan het zodra het komkommertijd is meteen verstuurd worden.’ De nasleep van alle politieke verkiezingen is tot rust gekomen. Politici gaan straks met zomerreces en de zomervakanties beginnen. ‘Van 5 juli t/m 2 september is er geen politiek nie
  11. Minimumloon op zijn minst, volgens de wettelijke geldende regels. En beste is om gewoon een fatsoenlijk loon te betalen. Zeker gezien de tijden en dagen dat je ze wilt inzetten. En voor het geval je nu stagiaires overweegt, ook daar gelden wettelijke regels voor.
  12. Oké dan, die kende ik nog niet. Chantage met reviews. Pffff.... tjsa, iedereen gebruikt iets om het in zijn voordeel uit te laten pakken natuurlijk. Reviews op meerdere plekken checken is wel een goede tip overigens! En reviews valideren en alleen excessen uitsluiten, het lijkt me mogelijk maar wel lastig. Waar leg je de grens en wie bepaalt dat?
  13. Een goede bedrijfsnaam vertelt volgens mij waar je voor staat en wat je levert. Als je het goed aanpakt, dan is de bedrijfsnaam tevens een pakkende boodschap die mensen triggert. Wat ik doe, dat doen heel veel mensen. Zeg maar gerust dat het een kwestie is van 1000 in een dozijn. Maar er is maar 1 Digitale Herrieschopper. En ongeacht wat je van deze bedrijfsnaam vindt, wanneer ik mensen mijn bedrijfsnaam vertel (De Digitale Herrieschopper), dan reageren velen verbaasd. "Ben je een hacker ofzo?" is een van mijn favoriete reacties haha. Maar altijd vragen ze zich af wat ik doe.
  14. Reviews, oftewel de beoordeling van klanten op het product of de dienst en de service van een bedrijf, kan een handige marketingtool zijn, maar ook een PITA (Pain in the ASS). Welke ondernemers gebruiken reviews (nog)? Wie gebruikt het juist niet? En waarom? Is de review nog betrouwbaar die een reële afspiegeling geeft van de werkelijkheid? Er zijn ongetwijfeld klanten die al dan niet (on)terecht bedrijven slechte reviews geven. En wat vinden we van de super positieve reviews? Blijkbaar kunnen bedrijven selectief zijn in het uitvragen van reviews zo blijkt uit dit NOS-beri
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept