Jump to content

Webwinkel Meerwaarde

Legend
  • Content Count

    299
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8

Personal info

Company info

  1. Het kan aan mij liggen, maar het woord zeemeermindeken komt wel heeeel vaak voor op je homepage... Het voelt niet natuurlijk aan als het product in elke zin / uiting / review / aanbieding / beschrijving / etc. zo wordt benoemd. Schrijf voor bezoekers, niet voor de zoekmachine! Dat vergroot de betrouwbaarheid. o.a: Verder mis ik een goede Over ons pagina. Wederom een mooie kans om de betrouwbaarheid te vergroten. Benadruk hier nog eens de klantvoordelen (en maak deze voldoende concreet). En vertel van wie de bezoeker iets gaat kopen, want mensen kopen graag van mensen...
  2. Hoewel er volgens mij al wat aanpassingen zijn gemaakt, heeft de website nog niet een hele betrouwbare uitstraling. En dat terwijl je dit juist opgeeft als deel van je verhaal. [*]Geef meer informatie (en breid info teksten uit). Gebruik alle info op je faq pagina om je infopagina's (vanuit de footer) beter te vullen. [*]Laat beter zien wie je bent. Maak de website minder anoniem. [*]Maak de klantvoordelen concreter en laat de pictogrammen linken naar de toelichting. [*]Voeg een betaalmethode toe om (deels) achteraf te betalen (wettelijk verplicht). [*]Toon reviews van bes
  3. Zeker een verbetering ten opzichte van je eerdere versie. Nu vanuit hier verder werken om er een nette en duidelijke (en correcte) website van te maken! Maar ligt het nu aan mij, of is het nog best lastig om je producten te vinden? Je moet eerst nog op winkel klikken... Waarom?
  4. Of hij kan proberen met iemand mee te gaan?
  5. Heb je die persoon ook gebeld? Soms is bellen handiger dan mailen. Zeker als er al getekend is. Bied eventueel een kortingsbon aan voor een bestelling in je webshop als tegemoetkoming. Juridisch gezien volgens mij lastig. Want jij hebt zelf een fout gemaakt met versturen.
  6. Ik mis informatie over bestellen, betalen, verzenden en retourneren. Voor webshops geldt een informatieplicht en moet je hierover dus het een en ander vermelden. Het vermelden in of verwijzen naar de algemene voorwaarden is wettelijk gezien onvoldoende. Het plaatsen van geen of te weinig info is in de meeste gevallen ten nadele van jezelf. Verder ontbreken adresgegevens van de webwinkel. Ook de betrouwbaarheid kan nog sterk verbeterd worden. Wellicht is dit overzicht met wettelijke eisen voor webwinkels handig voor je? In ieder geval succes met het verbeteren van je webw
  7. Je website ziet er aardig uit. Uiteraard wel wat opmerkingen: Ik mis in ieder geval een KvK nummer. Ook zie ik een 06 nummer staan. Dit heeft een negatieve invloed op de betrouwbaarheid. Bezoekers zien ook graag een e-mailadres (dus niet alleen een contactformulier). Retourneren (algemene voorwaarden) Het is wettelijk niet toegestaan om dit (als enige optie) te verplichten. Verder zou ik de Over ons pagina nog wat aanpassen. Benoem bijvoorbeeld de klantvoordelen (waarom iemand bij jou zou willen kopen). Misschien kan je (kort maar krachtig) op de h
  8. Een blog is een uitstekende manier om: [*] Meer bezoekers te trekken naar je website [*] De betrouwbaarheid van je webwinkel te vergroten [*] Bezoekers en klanten te betrekken bij jouw webwinkel Het starten van een Webwinkel Blog is dus een goed idee…maar waar moet je rekening mee houden als je een blog wilt starten? Tips voor het starten van een Webwinkel Blog Bepaal je focus Bepaal het thema van je blog en de doelgroep waarvoor je schrijft. Stem al je berichten, de vormgeving en de aanspreekvorm hierop af.
  9. Een blog is een uitstekende manier om: [*] Meer bezoekers te trekken naar je website [*] De betrouwbaarheid van je webwinkel te vergroten [*] Bezoekers en klanten te betrekken bij jouw webwinkel Het starten van een Webwinkel Blog is dus een goed idee…maar waar moet je rekening mee houden als je een blog wilt starten? Tips voor het starten van een Webwinkel Blog Bepaal je focus Bepaal het thema van je blog en de doelgroep waarvoor je schrijft. Stem al je berichten, de vormgeving en de aanspreekvorm hierop af.
  10. Verdiep je in de software die de meeste van je klanten gebruiken. Is dit een CMS zoals WordPress? Dan kom je een heel eind met je basiskennis en zou je aanvullend inderdaad nog wat CSS kunnen leren begrijpen, zodat je basic aanpassingen kunt maken / aanbevelen. Overigens zie ook ik niet direct de link tussen programmeertaal en SEO. Voor SEO is het vooral belangrijk dat je de pagina instellingen, teksten, etc. goed afstemt op relevante zoektermen.
  11. Best een interessante pagina. Denk dat vooral veel starters hier wel behoefte aan hebben. Mag zeker wat beter vindbaar.
  12. Goed bezig. Voor meer tips over de Over ons pagina hebben wij een whitepaper beschikbaar. Die is gratis voor abonnees van onze Webwinkel Tips. Misschien dat je daar nog wat aan hebt? (@Mods: als dit als ongewenste reclame wordt gezien, mag dit bericht gewoon verwijderd worden)
  13. Overigens lijkt het net of de bestelknop op de productpagina inactief is. Dit komt waarschijnlijk door de wat fletse kleur. Natuurlijk past dit goed bij de styling, maar ik zou deze toch wat opvallender maken / meer contrast gebruiken voor de knop.
  14. Je website ziet er zeker goed uit. Keurig verzorgd en goede eerste indruk. Wat mij opviel: De bovenste 3 afbeeldingen met de shop nu knop daarin geven een iets onrustig beeld (wel erg kritisch bekeken hoor). De afbeeldingen / pictogrammen bij fijn om te weten lijken van mindere kwaliteit (te groot gemaakt?) Het blokje stayintouch lijkt leeg, of een afbeelding wordt helemaal links uitgelijnd. Dat geeft een minder mooi beeld. Verder zou ik ervoor kiezen om verzendkosten en retourinfo niet weg te stoppen in veelgestelde vragen, maar hiervoor (aparte) infopagina's te maken.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept