• 0

Virtuele communicatie mogelijkheden

Wat zijn nou leuke (Open Source) platformen om virtuele netwerk meetings te organiseren?

 

We hebben afgelopen vrijdag al een testje gedaan met Skype. Geluid is goed, je hebt alleen geen video en je kunt maar met maximaal 5 mensen tegelijk inloggen.

 

Dan hebben we Webex, nooit geprobeerd, kost geld, is dat wat?

Ik ken Netop (ook commercieel).

 

Ik heb ooit eens een site bezocht waar je kon inloggen en vervolgens in allerlei ruimtes mensen kon aanspreken en mee kon dansen. Weet niet meer waar dat was, erg leuk om dat nog eens uit te testen.

 

Waar ik veel ervaring mee op heb gedaan is www.interwise.com dat was echt te gek, aantal mensen onbeperkt en je kon echt mensen één voor 'één het woord geven. Als je als student aan het woord wilde stak je een handje op.

 

Lijkt me gewoon leuk om een soort goed virtueel werkend cafe te hebben, waar je in ieder geval op vrijdagmiddag 16:00 nog even wat nieuwe contacten kunt op doen, of horen hoe het anderen deze week gegaan is. Of...ben ik de enige die deze behoefte heeft:-)

 

Wat kunnen we de komende periode eens allemaal uitproberen?

 

Perry

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

<

 

Ja dat kan zijn. Even wachten wanner hij zijn virtuele ruimte klaar heeft. Over een week of drie verwacht ik wel eens een uitnodiging van hem.

 

In de tussentijd zouden we nog wat andere platformen kunne uitproberen.

 

Behalve Webex weet ik niet zo snel een simpel ander werkbaar alternatief.

 

Iemand suggesties waar we vrijdag virtueel eens af kunnen spreken?

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

Op/via mijn site is een demo van e-conference te benaderen; een redelijk simpel verhaal waarmee je met 4 pers via beeld & geluid kunt communiceren en ondertussen bestanden, presentaties enzo kunt delen.

Daarnaast kunnen 6 pers meedoen via alleen audio.

Natuurlijk heb ik hier enig commercieel belang bij, maar kosten zijn beperkt.........................................

Het is mogelijk een aantal mensen in eerste instantie de mogelijkheid te geven op een bepaald moment in te loggen en zo wat te proberen op mijn account.

 

Laat maar weten.

 

ciao

GJ

Link naar reactie
  • 0

<

Het is mogelijk een aantal mensen in eerste instantie de mogelijkheid te geven op een bepaald moment in te loggen en zo wat te proberen op mijn account. Laat maar weten.>>

 

Ik begrijp dat we niet met 10-30 man tegelijjk kunnen afspreken?

 

Ging met Skype ook even mis, stond ik allerlei groepjes te vormen terwijl anderen in de wacht moesten.

 

Ziet er op zich goed uit uit, maar nogmaals, het is niet echt wat ik zocht, wel leuk om met een klein groepje het uiteraard eens uit te proberen. Ik zelf ben ook op zoek naar een dergelijke oplossing, maar dan voor support doeleinden.

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

<

 

Ja dat kan zijn. Even wachten wanner hij zijn virtuele ruimte klaar heeft. Over een week of drie verwacht ik wel eens een uitnodiging van hem.

 

Is er nog steeds interesse? Ik wil dit graag aanbieden voor enkele vrijdagmiddag-HL-online-borrels.

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

<

 

Ja dat kan zijn. Even wachten wanner hij zijn virtuele ruimte klaar heeft. Over een week of drie verwacht ik wel eens een uitnodiging van hem.

 

Is er nog steeds interesse? Ik wil dit graag aanbieden voor enkele vrijdagmiddag-HL-online-borrels.

 

Ronald

 

 

Lijkt me erg leuk, vind wel dat we er wat structuur in moeten aan brengen. Iemand vertel een verhaaltje presenteert iets of iets dergelijks.

Vervolgens rond vraagje en helaas biertje moetje er zelf bij pakken.

 

Ik heb wel wat te vertellen, afgelopen 6 weken veel ups en downs mee gemaakt op een drie hoog achter zolder kamer :-)

 

perry

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.