Mijn naam is Christiaan en sinds een aantal maanden woonachtig in Duitsland, samen met mijn vrouw willen wij een kleine take away openen hier in de stad maar nu is het zo dat de juiste papieren nog niet op zak zijn, wat nu ?
Graag zou ik willen weten wat ik precies nodig heb kwa papieren/certificaten.
Er zal geen alcohol verkocht worden dus een certificaat voor dit zal niet nodig zijn, tevens zit ik met de vraag als ik de papieren ga halen in Nederland of dit dan ook geldig is hier in Duitsland.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kid88
Kid88
Beste mensen,
Mijn naam is Christiaan en sinds een aantal maanden woonachtig in Duitsland, samen met mijn vrouw willen wij een kleine take away openen hier in de stad maar nu is het zo dat de juiste papieren nog niet op zak zijn, wat nu ?
Graag zou ik willen weten wat ik precies nodig heb kwa papieren/certificaten.
Er zal geen alcohol verkocht worden dus een certificaat voor dit zal niet nodig zijn, tevens zit ik met de vraag als ik de papieren ga halen in Nederland of dit dan ook geldig is hier in Duitsland.
Graag hoor ik van jullie!
Christiaan
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag