• 0

Grote internationale koffie/ thee producent zoekt exclusieve distributie partner

Beste ondernemers,

Ik ben benaderd door een grote internationale onderneming/producent van koffie en thee, met de vraag of ik hun exclusieve distributie partner wil worden voor Nederland en België.

Deze producent is actief in meer dan 60 landen, en zij gaan Nederland en België hieraan toevoegen.

Als zelfstandig ondernemer heb ik jaren ervaring opgedaan binnen een totaal andere branche, de koffie en thee branche is een geheel nieuwe ervaring en uitdaging voor mij.

Graag wil ik in contact komen met ondernemers die eventueel reeds ervaring hebben met de levering van koffie en thee binnen de horeca en b2b markt en net als ik kansen en mogelijkheden zien in dit unieke aanbod en in een mogelijke gezamenlijke startup van een nieuw bedrijf c.q. samenwerking.

 

 

M.vr.gr

Sander

media_xll_5261970.thumb.jpg.8cec6e3657b69cdfef671711e43bb411.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goedemorgen Sander,

 

Ik las toevallig je berichtje omdat 'tie ook deze nacht is beantwoord.

Hulde voor de mensen die dat doen!

 

Ik heb een buurman die de hele dag bezig is om zijn koffie en thee assortiment aan de man te brengen, vooral in horeca. Bouwt relaties op, en krijgt dan wederkerende bestellingen. Heeft z'n hele leven retail en marketing gedaan voor grote merken, nu z'n eigen ding.Gaat goed, na 5 jaar is het goed in de benen.

Heeft ingangen en ligt / lag oa bij sligro maar ook shell stations ed dacht ik.

 

Weet niet hoe of wat, hij zal een directe concurrent natuurlijk niet meteen in de benen willen helpen, maar gezien het feit dat hij een specifiek product heeft is het het proberen waard, kans dat jij hetzelfde doet is klein, en ook al zou het zo zijn, dan zijn daar ook wel weer dingen op te bedenken waardoor je elkaar kunt versterken en / of samenwerken. En nee zeggen kan ook altijd nog natuurlijk.

 

Wat is handig verder? Kunnen we ook mailtjes sturen via hier?

 

Groet!

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.