Na al een hele tijd rondkijken hier nu dan toch mijn eerste bericht:-)
Ik heb sinds een paar jaar een (deeltijd) bedrijfje in fotobewerkingen en printproducten.
Dit loopt best goed voor de particuliere markt.
Nu komen er de laatste tijd echter ook steeds meer zakelijke opdrachten bij.
Dat matcht niet echt met de particuliere natuurlijk, een oude foto van oma restaureren is heel wat anders dan een portfolio bewerken voor een zakelijke website.
Maar vaak raken de markten elkaar ook wel, bv bij portretfoto's die geoptimaliseerd moeten worden.
Wat is nu wijsheid:
-Op de huidige site een verdeling maken tussen particulier en zakelijk? Dus een filterknop in de portfolio met de alle zakelijke voorbeeldbewerkingen (die heb ik er nu bewust uitgelaten) en een aparte pagina met zakelijke info?
Of een nieuwe site die helemaal los staat van de huidige?
Via Google komt een klant toch altijd zowel de particuliere als zakelijke tegen...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Retouched Fotobewerkingen
Beste mensen,
Na al een hele tijd rondkijken hier nu dan toch mijn eerste bericht:-)
Ik heb sinds een paar jaar een (deeltijd) bedrijfje in fotobewerkingen en printproducten.
Dit loopt best goed voor de particuliere markt.
Nu komen er de laatste tijd echter ook steeds meer zakelijke opdrachten bij.
Dat matcht niet echt met de particuliere natuurlijk, een oude foto van oma restaureren is heel wat anders dan een portfolio bewerken voor een zakelijke website.
Maar vaak raken de markten elkaar ook wel, bv bij portretfoto's die geoptimaliseerd moeten worden.
Wat is nu wijsheid:
-Op de huidige site een verdeling maken tussen particulier en zakelijk? Dus een filterknop in de portfolio met de alle zakelijke voorbeeldbewerkingen (die heb ik er nu bewust uitgelaten) en een aparte pagina met zakelijke info?
Of een nieuwe site die helemaal los staat van de huidige?
Via Google komt een klant toch altijd zowel de particuliere als zakelijke tegen...
Ik ben echt heel benieuwd.
Groeten,
Paul
Paul van Baardwijk
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51504-particulier-en-zakelijk-combineren-of-splitsen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag