zelfboekhoudingdoen Geplaatst: 23 december 2015 zelfboekhoudingdoen 8 0 Geplaatst: 23 december 2015 mijn klant heeft een restaurant en is een gelijk verdeelde VOF. er is geen openingsbalans omdat de vorige boekhouder dit niet wil afgeven. ik heb samen met de klant de boeken gedaan in ėėn maand voor het hele jaar 2014. nu is mijn Balans en Winst en Verlies gereed. ik wil de IB doen zonder inkomensvergelijking. ( geen vergelijk) Balans met een volgende verhouding: ACTIVA: overig activa: € -6K privé opnamen €76K totaal activa : €70K PASSIVA: resultaat : €66K overig passiva : €3511 totaal passiva: €70K Bedrijfsresultaat : €66K is mijn vermogensopstelling als volgt?: negatief vermogen - €10K prive ontrekking :€76K resultaat :€66K Vraag: kan ik nu verder met de IB VOF? de privé onttrekking is verhouding 60/40 naar de partners de winstverdeling is 50/50 Hans Graichen; ik help je het heft in eigen hand te houden ik breng je bedrijf in balans OF ik help je ....zelf je eigen boeken te doen. www.graichen.nl www.zelfboekhoudingdoen.nl ...je bedrijf, dat telt !! Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51552-ib-voor-vof-vermogensopstelling-zonder-vermogens-vergelijk/ Delen op andere sites More sharing options...
0 Norbert Bakker Geplaatst: 23 december 2015 Norbert Bakker Moderator 18,2k 37 2033 Geplaatst: 23 december 2015 Beste Graichen, Higherlevel is niet bedoeld voor vragen van adviseurs ten behoeve van hun klanten, zie onze forumregels. Dit topic gaat daarom op slot. Als je over een beconnr. beschikt, kun je je vraag wellicht stellen op het forum fiscaal dienstverleners. Eem Financieel Advies ; persoonlijk en vertrouwd verzekerd voor ZZP en MKB. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51552-ib-voor-vof-vermogensopstelling-zonder-vermogens-vergelijk/#findComment-514605 Delen op andere sites More sharing options...
zelfboekhoudingdoen
zelfboekhoudingdoen
mijn klant heeft een restaurant en is een gelijk verdeelde VOF.
er is geen openingsbalans omdat de vorige boekhouder dit niet wil afgeven.
ik heb samen met de klant de boeken gedaan in ėėn maand voor het hele jaar 2014.
nu is mijn Balans en Winst en Verlies gereed.
ik wil de IB doen zonder inkomensvergelijking. ( geen vergelijk)
Balans met een volgende verhouding:
ACTIVA:
overig activa: € -6K
privé opnamen €76K
totaal activa : €70K
PASSIVA:
resultaat : €66K
overig passiva : €3511
totaal passiva: €70K
Bedrijfsresultaat : €66K
is mijn vermogensopstelling als volgt?:
negatief vermogen - €10K
prive ontrekking :€76K
resultaat :€66K
Vraag:
kan ik nu verder met de IB VOF?
de privé onttrekking is verhouding 60/40 naar de partners
de winstverdeling is 50/50
Hans Graichen;
ik help je het heft in eigen hand te houden ik breng je bedrijf in balans OF ik help je ....zelf je eigen boeken te doen.
www.graichen.nl www.zelfboekhoudingdoen.nl
...je bedrijf, dat telt !!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51552-ib-voor-vof-vermogensopstelling-zonder-vermogens-vergelijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag