• 0

Bemiddelingsbureau en constructie

Ik ben voor een familielid een plan aan het onderzoeken of het mogelijk is om een bedrijf gericht op de kinderopvang op te richten. Hierbij gaan nanny's kinderen in het huis van het gezin opvangen. Maar het liefst wil ze de nanny's niet in dienst nemen maar het alleen houden bij bemiddeling, maar nu is het alleen mogelijk om een nanny in te zetten bij een gezin voor max. 20 uur per week in het kader van regeling huispersoneel. Mensen die meer dan 20 uur per week opvang nodig hebben vallen dan buiten de boot. Wie weet een constructie dat het wel mogelijk is om een nanny meer dan 20 uur in te zetten zonder ze in dienst te nemen?

Ik heb zelf al zitten denken aan zelfstandig ondernemerschap voor een nanny maar niet iedereen ziet dat zitten natuurlijk. Dus wie weet iets meer?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

<>

 

Hoeveel mensen zijn dat van je totale doelgroep?

 

Als ik op het schoolplein kijk, hebben de meeste het probleem met opvang meer smiddags. Als ik de tijden op een rij zet

 

ma van 15:00 - 18:00 (3)

di van 15:00 - 18:00 (3)

wo van 11:30 - 18:00 6,5)

do van 15:00 - 18:00 (3)

vr van 15:00 -18:00 (3)

 

Kom ik uit op 18,5 uur. Wat wil je een nanny nog meer laten doen?

 

Nou zullen velen niet iedere dag opvang nodig hebben...

 

Als je een Nanny nou ook gaat laten schoonmaken, moet je misschien twee services aanbieden. Een schoonmaakdienst en een opvangdienst. beide komt dezelfde of juist een ander persoon:-)

 

Perry

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Bij een uitzendbureau heb je de mensen ook weer in dienst.

 

Merkava, hoe zie je dat dan bij de Thuiszorg? Ik zal ook even zoeken naar thuiszorgorganisaties op het net, even kijken hoe zij zoiets aanpakken.

 

Volgens mij , maar dat weet ik niet zeker, hebben niet alle thuiszorg medewerkers een vast contract.

En worden deze mensen ingepland op basis van het werk aanbod.

Ik zal dat even navragen van de week.

 

 

Link naar reactie
  • 0

<

 

Zou het probleem kinderopvang ook niet meer opgevangen kunnen worden door meer aan samenwonende mogelijkheden te denken.

 

Ik zie voornamelijk het probleem bij alleenstaande met kind(eren).

 

Waarom niet een soort opvanghuis, waar mensen wat meer kunnen samen wonen. Geen blijf van me lijf huis, maar een eigen optrek met wat gezamenlijke ruimtes. Geen bejaardetehuis maar een soort community huis. Er kan wat flexibeler gepland worden wie de kinderen van school haalt etc..

 

Het is maar een gedachte spinsel:-)

 

Misschien kunnen hier wat lege kantoorpanden mee gevuld worden.

 

Perry

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 93 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.