Momenteel verblijf ik voor een lange periode in het buitenland (Indonesië). Hier heb ik besloten om een Nederlandse webwinkel te openen, voorraad en verkoop vind in Nederland plaats.
De rechtsvorm zal een eenmanszaak betreffen en waarvan ikzelf de eigenaar ben.
Nu is het probleem dat de KvK verlangt dat ik persoonlijk langs kom om mijn bedrijf in het handelsregister in te schrijven. Voor mij is het geen optie om hiervoor even op en neer te vliegen.
De KvK is ook niet bereid om mee te denken voor een oppossing, vandaar dat ik hier voor advies kom.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
darryll1990
darryll1990
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem en heb advies nodig.
Momenteel verblijf ik voor een lange periode in het buitenland (Indonesië). Hier heb ik besloten om een Nederlandse webwinkel te openen, voorraad en verkoop vind in Nederland plaats.
De rechtsvorm zal een eenmanszaak betreffen en waarvan ikzelf de eigenaar ben.
Nu is het probleem dat de KvK verlangt dat ik persoonlijk langs kom om mijn bedrijf in het handelsregister in te schrijven. Voor mij is het geen optie om hiervoor even op en neer te vliegen.
De KvK is ook niet bereid om mee te denken voor een oppossing, vandaar dat ik hier voor advies kom.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag