Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dvid82
Geachte,
Denk erover na om samen met mijn partner een pand te kopen welke ik voor 2/3 zal verhuren als woning aan een derde. 1/3 van het pand zal ik voor mijn bedrijf gebruiken. Pand zal volledig vallen in mijn box3.
Vraag is welke kosten van mijn bedrijf kan ik aftrekken zijnde kosten. Ik zal geen huur gaan rekenen ivm TBS omdat dit niet voordelig uit zal pakken. Kan ik 4% van 1/3 van de WOZ van de winst aftrekken?? Dit had ik ergens gelezen.
-1 G/W/L zal volledig op naam worden gezet van de bewoners van de woongedeelte. Via een tussenmeter is dan mijn deel terug te zien. Echter de rekening daarvan zal op hun naam staan. Kan ik en evt. hoe deze kosten aftrekken voor het gedeelte wat ik betaal? Gemeentelijke belastingen??
-2 Zijn er nog andere kosten betreffende huisvesting welke ik kan aftrekken?
Zie door de bomen het bos niet meer helemaal :)