Vorig jaar Q2 of Q3 heb ik de btw over een cursus teruggevraagd. Nu blijkt dat die cursus meer valt in de categorie "toekomstig beroep". Dan kan/moet ik de cursus opgeheven als persoonlijke studiekosten. Dan heb ik de btw dus onterecht teruggevraagd in Q2 of Q3 2015. Ik heb gelezen dat je tot een bepaald bedrag in je volgende aangifte mag corrigeren. Maar 2015 is al om en fout zit in aangifte q3 2015. Kon ik dan alleen corrigeren in aangifte q4 2015? Toen had ik de fout nog niet ontdekt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
whugos
whugos
Hallo allemaal,
Vorig jaar Q2 of Q3 heb ik de btw over een cursus teruggevraagd. Nu blijkt dat die cursus meer valt in de categorie "toekomstig beroep". Dan kan/moet ik de cursus opgeheven als persoonlijke studiekosten. Dan heb ik de btw dus onterecht teruggevraagd in Q2 of Q3 2015. Ik heb gelezen dat je tot een bepaald bedrag in je volgende aangifte mag corrigeren. Maar 2015 is al om en fout zit in aangifte q3 2015. Kon ik dan alleen corrigeren in aangifte q4 2015? Toen had ik de fout nog niet ontdekt.
Hoor graag. Alvast dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52642-corrigeren-fout-in-btw-aangifte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag