Zal even de situatie uiteen zetten. Ik ben gevraagd door een kennis om voor zijn bedrijf een product te maken. Ik moet het wel met factuur kunnen leveren. Nu ben ik zelf gewoon in loondienst bij een bedrijf dus ik ga dit in mijn eigen tijd doen. Maar hoe moet ik dit aanpakken?
Hoe regel ik dit met de belasting? Moet ik een eenmanszaak starten? Kan ik dit als freelance doen? enz. enz.. :)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RendezVous
RendezVous
Hallo,
Zal even de situatie uiteen zetten. Ik ben gevraagd door een kennis om voor zijn bedrijf een product te maken. Ik moet het wel met factuur kunnen leveren. Nu ben ik zelf gewoon in loondienst bij een bedrijf dus ik ga dit in mijn eigen tijd doen. Maar hoe moet ik dit aanpakken?
Hoe regel ik dit met de belasting? Moet ik een eenmanszaak starten? Kan ik dit als freelance doen? enz. enz.. :)
BVD.
[ Deze ruimte is te huur! ] Nu 50% korting.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5322-eenmalig-project-hoe-aanpakken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag