ik heb even een vraag over studiekosten, ik heb al het een en ander gelezer erover maar toch nog een vraag.
Momenteel zit ik in loondienst, en ben startende met een eenmanzaak in de ict branche, als ik uit dienst ga moet ik een restant bedrag aan studiekosten betalen, omdat ik voormezelf begin moet ik deze uiteraard zelf financieren.
Kan ik deze kosten ook opvoeren als studiekosten in mijn eenmanszaak?
Het is een studie die relevant is voor mij vakgebied, echter wel inhouse gevolgd dus niet bij een opleider.
Volgens mij moet het kunnen, en is dit tegen 140% op te voeren of heb ik het verkeerd?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mspelt
mspelt
hallo allemaal,
ik heb even een vraag over studiekosten, ik heb al het een en ander gelezer erover maar toch nog een vraag.
Momenteel zit ik in loondienst, en ben startende met een eenmanzaak in de ict branche, als ik uit dienst ga moet ik een restant bedrag aan studiekosten betalen, omdat ik voormezelf begin moet ik deze uiteraard zelf financieren.
Kan ik deze kosten ook opvoeren als studiekosten in mijn eenmanszaak?
Het is een studie die relevant is voor mij vakgebied, echter wel inhouse gevolgd dus niet bij een opleider.
Volgens mij moet het kunnen, en is dit tegen 140% op te voeren of heb ik het verkeerd?
alvast bedankt en groetjes martinoz
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5342-studiekosten-aftrek-van-belasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag