• 0

Als een tip niet haalbaar is?

Gast Verwijderd account

Wat te doen als een tip niet haalbaar is?

 

FFF, oftewel vrienden en/of een kennis zijn voor mij niet weggelegd omdat ze het gewoon niet hebben. Ook de bank heeft mij telefonisch medegedeeld niets te kunnen doen vanwege BKR. Nu is dit uitermate vervelend want als zij nu niets kunnen doen, hoe kan je dan je BKR probleem oplossen.

 

Een bank geeft je een paraplu als de zon schijnt en pakt hem af als het begint te regenen!

 

Nu heb ik een goed businessplan en al een draaiend bedrijf.

Volgens het plan was mijn behoefte € 75.000.

Door verschillende tips en creatief denken heb ik in de tussentijd de behoefte teruggebracht naar € 30.000. Leverancierskrediet en gedeelte factoring.

Nu is het probleem dat dit bedrag echt noodzaak is en dubbel en dwars terug kan komen bij de investeerder. Ook sta ik open voor verschillende voorstellen.

 

Nu blijkt echter dat een dergelijk bedrag niet interessant is voor investeerders.

 

Kan iemand een creatieve ondernemer adviseren dit op te lossen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nu blijkt echter dat een dergelijk bedrag niet interessant is voor investeerders.

 

Dat is niet waar. Voor "grote" investeerders is het misschien niet interessant, maar er zijn zat investeerders die dergelijke bedragen steken in het bedrijf van een ander.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ik wil dit gelijk van je aannemen, maar!!!

 

Wij zijn alles mij elkaar aan het schrapen om verder te gaan met ons bedrijf en heb in de verkeerde partijen geinvesteerd(tussenpersonen financiering).

 

Graag wil ik mij inschrijven op nebib maar al het geld is voorlopig nodig om verder te kunnen.

 

Wel bereid, maar kan het niet regelen op dit moment.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 157 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.