Wij zijn met ruzie afgestapt van ons administratiekantoor. Wat een zooitje hebben ze ervan gemaakt, ik doe het nu weer zelf (MEAO achtergrond). Maar met de loonberekening kom ik er niet helemaal uit. Ik voer de gegevens in bij Raet pro forma, maar kom nooit op dezelfde bedragen.
Doe ik iets fout of heeft het administratiekantoor een fout gemaakt? Met name het bedrag van de loonheffing, arbeidskorting en heffingskortingen komen niet overeen.
Dit is hun berekening:
En dit is de berekening volgens Raet:
Enig verschil wat ik heb opgegeven is de kilometervergoeding. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
phiebe
phiebe
Hallo,
Wij zijn met ruzie afgestapt van ons administratiekantoor. Wat een zooitje hebben ze ervan gemaakt, ik doe het nu weer zelf (MEAO achtergrond). Maar met de loonberekening kom ik er niet helemaal uit. Ik voer de gegevens in bij Raet pro forma, maar kom nooit op dezelfde bedragen.
Doe ik iets fout of heeft het administratiekantoor een fout gemaakt? Met name het bedrag van de loonheffing, arbeidskorting en heffingskortingen komen niet overeen.
Dit is hun berekening:
En dit is de berekening volgens Raet:
Enig verschil wat ik heb opgegeven is de kilometervergoeding. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53958-is-deze-loonberekening-wel-goed/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag