• 0

Contact beginnende ondernemers Den Bosch

Beste ondernemers,

 

Als semi-beginnend ondernemer in de grafische bedrijfstak in Den Bosch zou ik graag met andere beginnend-ondernemers in contact komen om ideeen uit te wisselen en elkaar, daar waar dat nodig is, te ondersteunen.

 

Het lijkt mij erg nuttig zaken als netwerken, aquisitie, administratie opzetten en andere onderwerpen te bespreken, luisteren waar anderen problemen mee hebben en we deze samen kunnen oplossen.

 

Ik hoor graag jullie reacties.

 

Rob

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Rob,

 

In de eerste plaats welkom op dit forum.

 

Ik weet niet precies wat je met semi-beginnend ondernemer bedoelt, maar neem aan dat je nog niet langer dan vijf jaar als ondernemer bezig bent en verwijs je daarom graag door naar een Jonge Ondernemingen Sociëteit. Op www.josdenbosch.nl kun je meer informatie vinden over zo'n club in de regio Den Bosch en op www.ondernemersnetwerken.nl kun je kijken of er ook andere interessante ondernemersnetwerken zijn voor jou.

 

Ik wens je veel netwerkplezier. ;)

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Allereerst bedankt voor de tips Karen

Inderdaad Mira, vaak netwerk-groepen waarvoor je moet dokken. Er zijn vast ook vele andere mogelijkheden om te netwerken. Creativiteit hoort immers ook bi het ondernemersschap!

Overigens bedoel ik met semi een jaar of 3.

 

Ik hoop op meer reacties en ga ondertussen netwerken!

 

Rob

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 324 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.