• 0

Ik wil een onderneming beginnen maar in wat weet ik niet?

Hey,

 

Ik ben 18 jaar en wil zsm een onderneming beginnen, alleen loop ik tegen een probleem aan, ik weet niet welk product ik wil gaan verhandelen.

Moet ik kleding gaan verkopen omdat ik dat leuk vind, moet ik hoesjes gaan verkopen omdat die goedkoop in te kopen zijn en iedereen er wel een heeft.

Kan iemand mij begeleiden en uitleggen op welke markt ik mij moet gaan storten of in ieder geval guidelines geven om de juiste markt te vinden.

 

Alvast bedankt,

 

Mvg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dag Habitat,

Welkom op Higherlevel,

 

Je wilt een onderneming beginnen, kan je ons uitleggen waarom je een onderneming wil begjnnen,?

Zodat ik mijn eigen baas ben en ik verantwoordelijk ben voor de winst of verlies, en zodat ik mijn droom van financiele onafhankelijkheid bereik en mijn andere dromen kan gaan waar maken!

Link naar reactie
  • 0

Nou sorry hoor, maar om financieel onafhankelijk te zijn kun je ook gaan werken ergens. Je moet geen bedrijf starten als je niet eens weet wat je wilt gaan doen, zou eerst maar eens verzinnen wat je zelf wilt gaan doen en of het rendabel genoeg is.

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie
  • 0

Nou sorry hoor, maar om financieel onafhankelijk te zijn kun je ook gaan werken ergens. Je moet geen bedrijf starten als je niet eens weet wat je wilt gaan doen, zou eerst maar eens verzinnen wat je zelf wilt gaan doen en of het rendabel genoeg is.

"Je moet geen bedrijf starten als je niet eens weet wat je wilt gaan doen" Nee daarom kom ik op dit forum om hulp te vragen...?

In jouw laatste 2 berichten heb je geen zinnige informatie gegeven als je niets zinnigs weet te zeggen reageer dan gewoon niet :)

 

Link naar reactie
  • 0

Ik reageer op dingen waar ik zin op heb om op te reageren, als je dit niet zint heb je pech. Je kan niet van ons verwachten dat wij voor jou gaan vertellen wat voor bedrijf je moet beginnen dat is toch echt iets wat je zelf moet doen.

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie
  • 0

Deels mee eens dat werken in loondienst je ook financieel onafhankelijk kan maken, echter geloof ik erin dat wanneer je exact doet wat bij jou past je erachter komt dat je altijd al onafhankelijk bent geweest en dat het een kwestie van perspectief is t.o.v. hoe jij de wereld draaiende ziet..

 

Betreft de vraag wat je zou moeten verkopen of handelen is snel beantwoord met, alleen jij kan dit het beste inzien. Uiteraard zijn er mensen die achter zogeheten 'silver bullets' duiken in de hoop dat ze met een one shot hun millionaire of onafhankelijkheid status bereiken. Voorbeelden hiervan zijn forex en goud.

 

Momenteel ben ik 21 jaar en ben ik ook veel met de vraag wat bezig geweest gevolgd door 'hoe'. Inmiddels ben ik zo ver dat ik snap dat al die vragen met elkaar te maken hebben. Toevallig ga ik over onder andere dit onderwerp een boek schrijven, hoe kom je erachter wat je het beste kan.

 

Een simpel antwoord op deze vraag waarmee je denk ik wel vooruit kan is dit.

Er zijn in ieder mensenleven wel een paar dingen die je als individu (misschien in samenwerking) het leukste vind om te doen. Voor mij is dat muziek en kennis. Rondom deze punten kan je het beste jezelf neerzetten/vertegenwoordigen.

 

Feitelijk gezien zijn dit vaak de dingen/werkzaamheden wanneer als je er mee bezig bent je zoiets hebt van WOW! de tijd is voorbij gevlogen! Het idee dat je 15 minuten je ergens op concerteert maar vervolgens is er gewoon 2 uur voorbij.

Echt zeker zijn van het geen 'wat je zou moeten doen' is erg lastig en komt ben ik van overtuigd door middel van ervaring en dus gewoon DOEN.

 

Ik hoop dat ik hiermee je een deel op weg geholpen heb naar een steviger fundament voor jou onderneming!

 

Met vriendelijke groet,

 

Wouter Ensink

 

PS.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust :)

 

Link naar reactie
  • 0

financiele onafhankelijkheid en andere dromen.

 

Wat zijn jouw andere dromen?

 

 

Het opkopen van een film studio in Hollywood om zo mijn eigen films te gaan produceren. Is een voorbeeld van! Ook wil ik de muziek industrie terug brengen naar de daadwerkelijke roots!

Sorry habitat,

maar moet ik jou nu serieus nemen? Kopen van een film studio in Hollywood?

Link naar reactie
  • 0

Haha ja ik had wel zoiets verwacht eerlijk gezegd, maar als je dat wil bereiken zou ik toch iets anders gaan doen dan retail. Dat gaat je echt niet genoeg geld opleveren om jou doel te bereiken.

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie
  • 0

Eerlijk is eerlijk! Het is een mooi doel en zeker weten niet onmogelijk! Zo heb ik meegemaakt dat een van m'n mentors zijn eerste miljoen behaalde toen hij 18 was!

 

Niets is onmogelijk zolang je maar weet wat je wilt en er voor gaat.

 

Voor de ongelovigen, mijn mentor was Matt Pocius, momenteel nog steeds de jongst hoogst betaalde internet marketing consultant in de wereld.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.