Ondanks dat ik momenteel bezig ben met mijn eigen bedrijf heb ik een opdracht gekregen om een website te renoveren vanuit marketing & sales perspectief. Nu maakt het voor deze post vrij weinig uit wat de daad werkelijke verandering is, maar hoe zal ik deze factureren?
Graag wil ik weten wat een indicatie prijs vanuit dit fourm is ten opzichte van een consultant in de marketing.
Het 'intake' gesprek waarop ik de factuur zou maken heb ik niet gerekend omdat we elkaar al een tijd kennen.
Zouden jullie gewoon een uurtarief nemen en dat keer het aantal uur waarop ik bezig ben met het plan? Of is het beter om gewoon te zeggen voor 200 euro schrijf ik een plan voor je dat de besproken punten bevat.
Focus101
Focus101
Beste Higherlevels :)
Ondanks dat ik momenteel bezig ben met mijn eigen bedrijf heb ik een opdracht gekregen om een website te renoveren vanuit marketing & sales perspectief. Nu maakt het voor deze post vrij weinig uit wat de daad werkelijke verandering is, maar hoe zal ik deze factureren?
Graag wil ik weten wat een indicatie prijs vanuit dit fourm is ten opzichte van een consultant in de marketing.
Het 'intake' gesprek waarop ik de factuur zou maken heb ik niet gerekend omdat we elkaar al een tijd kennen.
Zouden jullie gewoon een uurtarief nemen en dat keer het aantal uur waarop ik bezig ben met het plan? Of is het beter om gewoon te zeggen voor 200 euro schrijf ik een plan voor je dat de besproken punten bevat.
Graag zie ik een antwoord tegemoet :)
Met vriendelijke groet,
Wouter!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag