voip

Junior
  • Aantal berichten

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    maak een keuze
  • Adres
    Watertoren 51F, Dirksland, 3247CL, Nederland
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    VoIP.nl
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

voip's trofeeën

  1. Als je elkaar al langer kent zou ik voor jezelf inschatten hoeveel uur je er aan kwijt bent en gewoon een fixed-fee rekenen. Een uurtarief rond de 75 euro is volgens mij redelijk gebruikelijk.
  2. Sorry Sisow staat niet in je lijstje. Ogone zou ook een goede zijn.
  3. Wij hebben goede ervaringen met Sisow. Hun API werkt fijn.
  4. Internet staat vol met drukkerijen die het graag voor je zouden willen doen. Het lijkt mij het verstandigste om drie drukkerijen te benaderen en vragen om proefexemplaren zodat je kan zien wat de kwaliteit is. Tegenwoordig kan je zelf ook met redelijk betaalbare apparatuur goede bedrukkingen maken. Maar dat is misschien meer voor lage aantallen geschikt.
  5. Als je kosten maakt voor je bedrijf mag je die vaak aftrekken van je winst. Neem eens een kijkje op de website van de Belastingdienst: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/winst/inkomstenbelasting/inkomstenbelasting_voor_ondernemers/zakelijke_kosten/aftrek_van_kosten http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/btw_aftrekken/welke_btw_is_aftrekbaar/welke_btw_mag_u_niet_aftrekken
  6. Hoeft niet kan wel. Je kan een tweede handelsnaam toevoegen bijvoorbeeld.
  7. Meer naamsbekendheid kan goed met mond-op-mond reclame. Laat je klanten over jouw producten vertellen. Lever bijvoorbeeld een extra product (met je bedrijfsnaam erop) bij een bestelling met de mededeling dat dat product weg kan worden gegeven aan een vriend of vriendin.
  8. Trouwens, wat staat er in de statuten van de stichting over mogelijke belangenverstrengeling? Misschien ook iets...
  9. Bij een ANBI stichting is het wel een dingetje volgens mij. Dus als de stichting dat gaat worden dan zou ik het niet doen omdat je de ANBI status als stichting kan verliezen. Maar dat is voor de toekomst. Voor nu, stel bijvoorbeeld voor dat er een werkgroep komt binnen het bestuur (zonder jou) die bij drie bedrijven een offerte opvraagt waarbij jij een van die bedrijven bent. Die werkgroep moet dan bepalen aan wie ze de opdracht gunnen en waarom. Als dat goed op papier wordt gezet (en klopt) hoeft het geen probleem te zijn lijkt me als jij die opdracht krijgt en jij die opdracht goed uitvoert. Als je het maar goed en eerlijk kan uitleggen aan je donateurs toch? Want daar is de stichting van afhankelijk.
  10. Ik zou een goede webbouwer in de arm nemen die je idee goed begrijpt en het om kan zetten naar een functionele website. Vraag referenties aan hem of haar zodat je weet dat je iemand inhuurt die er verstand van heeft en echt ervaring heeft in hetgeen jij wilt laten maken. Op freelance.nl kan je vaak goede programmeurs scoren voor een redelijke prijs. oDesk.com is ook zo'n website, die is internationaal.
  11. Het ligt er aan wat je wilt vergelijken. Bij het vergelijk van hardware kan je bijvoorbeeld gebruikmaken van Icecat, een gigantische database met veel nuttige informatie. Bij diensten wordt het denk ik al moeilijker om een dergelijke database te vinden. Als de site die je wilt maken nog niet bestaat dan is er waarschijnlijk ook geen database waar informatie in staat die je kan gaan gebruiken voor je website. Je moet dan rekening houden met flink wat werk om een eigen database op te gaan zetten met alle relevante informatie van de dienst die je wilt laten vergelijken. Dat is je basis en dan moet je de website nog ontwikkelen. Wat bedoel je met de vraag of je zo'n site beter zelf kunt maken of kopen?
  12. Ik zou nooit een aanbetaling van 95% doen. Een bankgarantie is dan meer een oplossing. Ken je de fabrikant? Heb je al ervaring met deze leverancier en/of ervaringen van anderen gelezen? Ik ben zelf bijna het schip in gegaan met een leverancier voor promotieartikelen voor een beurs. Hij leverde niet terwijl ik een 100% aanbetaling had gedaan. Op de beurs hadden we de bewuste artikelen niet. Uiteindelijk leverde hij een week later. Maar ja toen hadden we er niks meer aan. Neem zoiets ook mee in je keuze zou ik zeggen. Als je veel geld hebt overgemaakt en hij levert later volgens afspraak wat zijn dan de gevolgen? Dat geld kan je dan niet ergens anders meer voor gebruiken.
  13. Klinkt op zich goed, alleen zijn er niet al veel webshops die zich richten op muziek en beweren dat ze de laagste prijs hebben? Zoals een bax-shop.nl of een thomann.de. Wat gaat je verdienmodel worden?
  14. Wat Bazzio zegt, je moet jezelf de vraag stellen wat je met je bedrijf wil in de toekomst. Als je de 3 uur per week binnen 6-12 maanden naar 30 uur per week wil hebben zal je moeten gaan investeren. Vaak is het zo dat de ondernemer de uren zelf invult omdat dat meestal het goedkoopste is. In jouw geval begrijp ik dat je dan minder moet gaan werken bij je huidige baan? Zijn die mogelijkheden er? Zo ja, grijp die kans als je wil dat je bedrijf groeit. Pas als je het echt druk gaat krijgen kan je iemand aannemen. Bedenk wel dat het ook nog eens tijd kost om degene die je aanneemt in te werken. En als je dan personeel aanneemt dan kan je payrol overwegen, er zijn genoeg payrol-bedrijven die ook met minder uren akkoord gaan. Zelf zou ik voor een 0-uren contract gaan, om mee te beginnen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.